Головна / Увага! Інноваційний електронний сервіс для юридичних споживачів

Медіа-центр

ЗверненняВсі звернення
Увага! Інноваційний електронний сервіс для юридичних споживачів

З 01.06.2016р. на офіційному web-сайті ПАТ «Вінницяобленерго» запрацював інноваційний електронний сервіс для юридичних споживачів – «Персональний кабінет» (https://svitlo.vn.ua/) з підтримкою електронного документообігу (ЕДО) та електронного цифрового підпису (ЕЦП).

Відтепер є можливість повністю забути про зайві щомісячні клопоти та черги при здачі звітів про використану електричну енергію та виконувати все онлайн через мережу Internet не виходячи з офісу чи дому.

Даний електронний сервіс після реєстрації споживача та підписання у відповідній структурній одиниці ПАТ «Вінницяобленерго» додаткової угоди до договору про постачання електричної енергії дозволяє:

  • самостійно вносити у особовому рахунку показники засобів обліку електроенергії через мережу Internet без необхідності відвідувати РЕМ для щомісячної здачі звіту та черг;
  • переглядати та контролювати нарахування за спожиту електричну енергію;
  • відслідковувати споживання електричної енергії та дотримання договірних величин споживання електроенергії;
  • отримувати, підписувати та відправляти постачальнику засобами ЕДО з використанням ЕЦП звіт про використану електричну енергію, рахунки, первинні документи (акти прийняття-передавання) та інші розрахункові документи за спожиту електричну енергію;
  • контролювати стан розрахунків, платежі та заборгованість.

 

Для отримання сертифікату електронного цифрового підпису Вам необхідно:

Заповнити форми автоматичної генерації документів  http://cesaris.itsway.kiev.ua/gendoc  та отримати архівний файл, (documents.zip) який містить:

  • Заяву на реєстрацію в АЦСК (Акредитований Центр Сертифікації Ключів);
  • Акт про отримання послуг;
  • Бланк парольної фрази голосової автентифікації;
  • Рахунок;
  • Публічний договір про надання послуг АЦСК;
  • Інструкцію з отримання електронного цифрового підпису.

Заяву на реєстрацію необхідно роздрукувати та завірити у відповідальної особи за електронний документообіг у відповідній структурній одиниці ПАТ «Вінницяобленерго». При цьому, якщо заява заповнюється на особу, яка не є керівником, то потрібно оформити довіреність на цю особу щодо її права підписувати електронні розрахункові документи за електроенергію (звіти, рахунки, попередження, акти прийняття-передавання) з накладанням ЕЦП від імені Споживача.

Заява на реєстрацію, Акт про отримання послуг та Бланк парольної фрази слід підписати та  відправити цінним листом до АЦСК на адресу: м. Київ, вул. Тропініна, б. 4-Б, індекс 04107.

Наступного дня після оплати рахунку на електронну адресу, вказану в Заяві на реєстрацію, надсилається лист з реквізитами доступу до АЦСК та інструкції з отримання сертифікату електронного цифрового підпису.

Телефони технічної підтримки АЦСК: (050) 410-99-53, (050) 388-50-36, (050) 388-50-43, (050) 383-21-35

  • Доступ до публічної інформації
  • Персональний кабінет ПАТ "Вінницяобленерго"
  • SMS повідомлення з показниками
  • ПАТ "Вінницягаз"
  • Кол-центр
  • Як отримати субсидію?
  • IНФОРМАЦIЙНО- КОНСУЛЬТАЦIЙНИЙ ЦЕНТР
  • Телефон довіри
  • УЧБОВИЙ ЦЕНТР
  • Структурні одиниці
  • Інтегрована система менеджменту
  • Охорона праці