Новини
АТ «Вінницяобленерго» – особистий кабінет, передати покази лічильника, кол-центр 0 (800) 217-217 Ініціатива: сучасні онлайн-сервіси_0

Ініціатива: сучасні онлайн-сервіси

25 червня 2014

Нові ідеї мають реалізовуватися. Інакше – не буде руху вперед. Відповідно – не вдасться підняти і рівень якості обслуговування клієнтів, – переконаний директор з інформаційних технологій ПАТ «Вінницяобленерго» Юрій Томашевський. На його думку, на даному етапі розвитку Товариства дуже важливо впровадити в життя досить вже поширений в енергетичній галузі сучасний онлайн-сервіс – «Особистий кабінет споживача».

- Використання даного безкоштовного сервісу для споживача дозволить нашим побутовим та юридичним споживачам, не виходячи з дому, самостійно через мережу Інтернет отримати, наприклад, інформацію про стан особового рахунку, у тому числі інформацію про тарифи, про наявність оформленого письмово договору енергопостачання, про всі наявні та оформлені на особистому рахунку пільги, про платежі за електроенергію, про розрахунки коригуючого та щомісячних сповіщень за останній розрахунковий період, про покази приладів обліку електроенергії.

Крім того, даний сервіс дозволить не тільки зайти на сайт і проглянути відомості про нарахування по тарифам (по роках та місяцях) з можливістю поточної оплати за електроенергію з миттєвим зарахуванням коштів на особовий рахунок, а й навіть керувати цим процесом, виставляючи собі рахунок, якщо контролер його не приніс. Наприклад, занести покази лічильника, автоматично розрахувати суму до оплати за спожиту електроенергію, переглянути і роздрукувати пакет платіжних документів, оплатити рахунки за спожиту електроенергію та послуги он-лайн. До того ж рахунок за споживання електроенергії можна і не роздруковувати на папері, а просто сплатити його за допомогою електронної картки одразу на сайті і таким чином розрахуватися за спожиту електроенергію. Отже, онлайн-сервіс «Особистий кабінет споживача» надасть можливість платити за електроенергію через Інтернет з максимальним комфортом з дому, офісу, Інтернет-кафе, будь-якого місця, де є комп'ютер і доступ до мережі Інтернет. Процедура реєстрації на сайтах максимально проста і займе від 3 до 10 хвилин.

Всі сервіси, які представлені в «Особистому кабінеті споживача» вже діють на сайтах багатьох енергопостачальних компаній. На жаль, ми не маємо всіх вищеперерахованих сервісів, але частина з них вже присутня на сайті товариства та дозволяє переглядати та друкувати рахунки он-лайн. Над впровадженням додаткових сервісів, ми наполегливо працюємо. Важливо, що питання не знімається з «порядку денного» ПАТ «Вінницяобленерго». Ініційоване нашою дирекцією, воно, сподіваюся, вирішиться позитивно. Принаймні, є розуміння і підтримка керівництва, – наголосив Юрій Томашевський.

За словами Юрія Томашевського, зручність розрахунків за електроенергію та управління своїм особовим рахунком через Інтернет жителі Вінниччини оцінять швидко. Принаймні, результати статистичного опитування, яке провело товариство, про це вже засвідчили.

Поділитись: