Новини
АТ «Вінницяобленерго» – особистий кабінет, передати покази лічильника, кол-центр 0 (800) 217-217 Кол-центр завжди до послуг споживачів електроенергії_0

Кол-центр завжди до послуг споживачів електроенергії

25 липня 2019

Про причини відсутності електроенергії, розмір тарифів на розподіл електроенергії, порядок підключення до електромереж, порядок обслуговування і ремонт приладів обліку електроенергії та, власне, про будь-що інше з питань електроспоживання завжди можна дізнатися від операторів Кол-центру АТ “Вінницяобленерго”.
Цей підрозділ Товариства діє з березня 2014 року. Нині тут працюють 19 досвідчених інженерів та операторів. У колективі, переважно, жінки. Очолює його молода та енергійна Антоніна Шевченко. Стаж начальниці Кол-центру у неї поки невеликий, з березня 2019 року. Проте досвід роботи у цій царині вже достатній: від початку створення інформаційно-консультативної структури працювала тут інженером зміни. 
За словами Антоніни Шевченко робота в Кол-центрі доволі специфічна, потребує професійних знань, навичок ділового мовлення та грамотного спілкування, великої уваги та зосередженості, терпіння та витримки, оскільки повсякчас і напряму доводиться контактувати зі споживачами. Дуже важливо також - бажання допомагати людям, проявляти участь та зацікавленість у вирішенні поставлених питань.

- В середньому за добу оператор приймає до 450 дзвінків, залежно від ситуацій: погодні умови, час передачі показників, аварії на енергооб’єктах. Якщо йде передача показників за спожиту електроенергію, то дзвінок обробляється оператором дуже швидко, протягом хвилини. Однак саме в період передачі показників кількість дзвінків значно збільшується. Вони просто йдуть потоком зі всієї області та м. Вінниця. Це тисячі дзвінків на добу в період з 1 по 5 число місяця. Саме це, на жаль, додає значних складностей роботі Кол-центру, і тоді не на всі звернення оператори фізично можуть відповісти. Тому повсякчас наголошуємо нашим клієнтам на нових сучасних онлайн-способах передачі показників, що не потребують телефонного контакту з оператором. Пояснюємо, чому це добре і для них, і для нас. Насамперед, це зекономить час та звільнить телефонну лінію, коли необхідно оперативно прийняти заявку щодо аварійної ситуації, небезпечної для життя та здоров’я людей. Скажу, що усі оператори Кол-центру, незалежно від ситуацій та настроїв наших клієнтів, стараються бути з ними максимально толерантними і тактовними. Загалом колектив прагне до покращення якості обслуговування клієнтів. Чітко розуміємо, що наш професійний рівень прямо впливає на якість роботи як самого Кол-центру, так і на імідж підприємства енергетиків області. Тому будемо і надалі старатися, робити все для того, аби клієнтам Кол-центру було завжди зручно звертатися до нас за послугами. Маємо чимало задумів в плані вдосконалення наших послуг і найближчим часом про це повідомимо, - розповіла Антоніна Шевченко. Також додала, що майже 35 тисяч споживачів за 25 днів поточного місяця скористалися послугами Кол-центру АТ “Вінницяобленерго”.

Нагадаємо, інформаційно-консультаційні послуги його фахівцями надаються цілодобово та без вихідних. В разі виникнення будь-яких питань, що стосуються електроспоживання, достатньо скористатися телефоном і набрати номер послуги: (0) 800 217 217 (безкоштовно на території України) або (0432) 65 95 95 (дзвінки оплачуються згідно діючих тарифів міського чи міжміського зв’язку).

Поділитись: