Новини
АТ «Вінницяобленерго» – особистий кабінет, передати покази лічильника, кол-центр 0 (800) 217-217 Робота контролерів необхідна та…небезпечна_0

Робота контролерів необхідна та…небезпечна

18 листопада 2016

У нашому Товаристві працює 647 контролерів. Це люди, які щодня напряму працюють зі споживачами. Зокрема здійснюють перевірку відповідності показників лічильника та кількості значущих цифр лічильника записам, вказаних в рахунках або в абонентській книжці, проводять технічне обстеження внутрішніх електричних мереж споживачів, укладають з ними договори, ведуть роз’яснювальну роботу з питань економного використання електроенергії та профілактики електротравматизму тощо. Робота непроста, потребує фахових знань, професіоналізму, грамотного, впевненого та толерантного спілкування зі споживачами. Водночас вона і небезпечна, оскільки дедалі частіш під час безпосереднього виконання контролерами своїх прямих професійних обов’язків трапляються прикрі випадки. Спричиняють їх своєю неадекватною поведінкою самі споживачі. Про це повідомила начальник відділу по роботі з побутовими споживачами електроенергії Товариства Ірина Іванова під час спілкування із журналісткою Інтернет-видання «Власно-інфо» Вітою Омельчук.

- Так нещодавно проводили відключення споживача, який вийшов зі зброєю, погрожував нею, поводився грубо, наражав на небезпеку наших працівників. І це непоодинокий такий випадок. А враховуючи те, що серед контролерів працюють переважно жінки, то і справді стає страшно відвідувати ось таких “героїв”. Тому просимо наших споживачів: будьте чемними, проявляйте елементарну повагу до контролерів, які виконують свою безпосередню роботу і виконують її, до речі, з користю для вас же, споживачів, - наголосила Ірина Іванова.

Щодо самих споживачів, то вони, у більшості, не мають претензій до роботи контролерів ПАТ “Вінницяобленерго”, про що засвідчили під час опитування у відділі енергозбутової роботи СО “Вінницькі ЕМ”.

- Представників комунальних служб, у тому числі і контролерів енергонагляду міських електромереж, пускаю до своєї домівки без проблем, бо не боюся, адже маю всі проплати за спожите світло. Тож якщо контролерам треба нас, споживачів, перевіряти, то нехай перевіряють, будь ласка. Це ж їхня робота. Проте, якщо мені щось здасться підозрілим, то я, звичайно, попрошу у них посвідчення, аби переконатися, що це справді працівники обленерго. А взагалі роботою служби енергетиків я задоволений, вони молодці. Скажімо, ось нещодавно у мене були неправильні проплати, платив ще за старим тарифом. Вони мені на це вказали. Ось я і прийшов, проплатив. Дівчата доволі швидко мене обслужили, дуже ввічливі, чемні. Все добре і гарно,- сказав вінничанин Василь Джуга.

- Особисто я дуже часто до Вінницьких електромереж звертаюся. Чуть щось не зрозуміло - одразу йду сюди, тут мені, пенсіонерці, все чітко розтлумачать. Щодо того чи боюся чи не боюся пускати до хати контролерів, то мабуть, не боюся, бо звикла довіряти людям. Однак ви праві, треба перевіряти, просити у них посвідчення, - розповіла вінничанка Ніна Дортман.

- Як правило контролери приходять вдень, коли ми на роботі, залишають повідомлення з номерами телефонів і ми тоді самі йдемо з ними на контакт, телефонуємо. Якихось неприємних випадків у спілкуванні з контролерами-енергетиками у нас не було, - поділився ще один житель Вінниці.

Як правильно повинні поводити себе контролери під час рейду до споживачів, вказала технік енергозбуту Вінницьких ЕМ Галина Савенець.

- Наші контролери енергонагляду завжди мають при собі документи, які посвідчують їхню особистість та професійну приналежність. Це відповідне посвідчення, де вказано посаду, прізвище, також там має бути підпис керівника, який посвідчує особу контролера . Крім того, при собі контролер завжди має відомість обходу, де вказано маршрут, за яким він працює, номер лічильника, його дані. Як правило наші контролери завжди приходять до споживачів згідно посадової інструкції - з 8 до 17 години, але мають право відвідувати їх ще й ввечері, згідно діючого законодавства, а саме з 18 до 22 години. Якщо ж споживач підозрює щось неправильне у поведінці контролера, який здається йому підозрілим або що, то варто зателефонувати до нашого Кол-центру і з'ясувати особу, яка до вас прийшла . Телефони Кол-центру такі: 0 (800) 217-217, (0432) 65-95-95, - повідомила Галина Савенець.

Поділитись: