Головна / Новини / ВАЖЛИВО!

Медіа-центр

ВАЖЛИВО!

Через те, що ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» надіслала побутовим споживачам Вінниці листи-попередження щодо заборгованості за спожиту електроенергію за період 9-ти місяців поточного року, зранку, 16 жовтня, у приміщенні  СО «Вінницькі ЕМ»  утворилися величезні черги з обурених вінничан. Вони, у переважній більшості,  не погоджуються з нарахуваннями, що отримали від ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ».

За словами директора СО «Вінницькі ЕМ» Олександра Плотиці така ситуація і масовість незадоволених споживачів виникли вперше.

  • Колектив структурної одиниці вживає усіх заходів, аби якнайшвидше та в індивідуальному порядку розібратися з причинами, що  призвели до  можливих некоректних нарахувань. Задіяні усі наші працівники, особисто котролюю усі звернення споживачів з  наміром максимально виправити ситуацію  і не допустити подібного у майбутньому, - сказав керівник Вінницьких ЕМ.  

 

Аби нарахування за спожиту електроенергію були коректними і співпадали з показами, які щомісячно обленерго надає постачальній компанії ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ», побутовим споживачам необхідно подавати покази вчасно і ОБОВ’ЯЗКОВО в період за два робочі дні до кінця  місяця по третій робочий день наступного розрахункового періоду (календарного місяця). На цьому АТ "Вінницяобленерго" наголошує щомісяця, вказуючи усі можливі способи передачі показів електролічильника. Інформація є доступною на сайті компанії http://www.voe.com.ua/sposoby-peredachi-pokaznykiv-0. Наприкінці кожного місяця про способи передачі показів  повідомляється і на сторінці у ФБ, а також у засобах масової інформації.

  • Згідно  «Правил роздрібного ринку електричної енергії», які затверджені постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 312 ( пункт 3.3) вчасно зняті  та передані дані з засобів комерційного обліку протягом періоду, що починається за два робочі дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій день наступного розрахункового періоду (календарного місяця), вважаються даними на перше число календарного місяця. У разі неотримання до початку четвертого робочого дня місяця, що настає за розрахунковим, показів лічильника та за умови, що лічильник електричної енергії не оснащений засобами дистанційної передачі даних, фактичний обсяг розподілу та споживання електричної енергії по споживачу за розрахунковий місяць визначається розрахунковим шляхом за значенням середньодобового обсягу споживання. Тому дуже важливо вчасно передавати покази засобів обліку електроенергії. На жаль, не усі споживачі так роблять.  Щодо врегулювання ситуації, яка склалась у Вінницьких електричних мережах, то будемо  з цим розбиратися і до 22 жовтня наведемо порядок. Там де, споживач кардинально не погоджується з  обсягом нарахованих ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ»  сум за спожиту електроенергію, ми пропонуємо заповнити бланк заяви, згідно якої відбудеться перевірка даних і, якщо справді є неточності, то їх коригування. Наголошую, ніхто  із споживачів, хто звернувся чи звернеться з подібною проблемою не залишиться  без уваги! Споживачі, які нададуть заяву-коригування і в результаті перевірки не матимуть заборгованості, то відключення  від електропостачання вони не зазнають, - прокоментував ситуацію директор комерційний АТ «Вінницяобленерго» Олексій Тарарака.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

Аби вінничани не вистоювали черги за отриманням такої заяви, на сайті Товариства подаємо бланк даного документа (він нижче - під фото). Варто його просто скопіювати, роздрукувати, заповнити та занести до СО «Вінницькі ЕМ» або надіслати на спеціальну електронну адресу за посиланням: vn_info@voe.com.ua.

Такий бланк буде також  у ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ», в прозорих офісах, де облаштовані місця для працівників енергокомпаній, де його також можна заповнити і залишити на розгляд.

 

 

 

 

 

 

Документи
Енергетика Онлайн
Персональний кабінет АТ "Вінницяобленерго"
Передати показники лічильника
Способи передачі показників
Список електропостачальників
Кол-центр
ПАТ "Вінницягаз"
IНФОРМАЦIЙНО- КОНСУЛЬТАЦIЙНИЙ ЦЕНТР
Телефон довіри
Як отримати субсидію?
УЧБОВИЙ ЦЕНТР
Структурні одиниці
Музей
Інтегрована система менеджменту
Охорона праці
Реформа енергоринку
Доступ до публічної інформації