Корпоративна політика

Адаптація персоналу

Важливим кроком  в роботі з персоналом є організація виробничої і соціальної адаптації  новоприйнятих співробітників.  Перш за все, вона необхідна для того, щоб скоротити час, який зазвичай потрібний новому співробітникові, щоб освоїтися на новому робочому місці і почати працювати з максимальною віддачею.

Процес адаптації включає в себе наступні аспекти:

1)     організаційна адаптація – процес, спрямований на засвоєння співробітником  норм і правил, за якими живе підприємство :

-      ознайомлення з історією і традиціями Товариства,

-      ознайомлення з організаційною структурою і виробничими задачами підрозділу,

-      ознайомлення з Правилами внутрішнього трудового розпорядку,

-      ознайомлення з умовами Колективного договору,

-      ознайомлення з Кодексом ділової етики та корпоративної культури АТ «Вінницяобленерго»;

2)     соціально-психологічна адаптація – процес входження в колектив, прийняття встановлених норм взаємин:

-      представлення новоприйнятих співробітників колективу безпосереднім керівником або директором за напрямком посадової діяльності,

-      залучення нових співробітників до участі в корпоративних заходах,

-      налагодження виробничих контактів з членами колективу,

-      засвоєння вимог виробничої дисципліни.

3)     професійна адаптація - опанування новим співробітником системою професійних знань і навичок та ефективне їх застосування на практиці,  формування стійкого позитивного ставлення співробітника  до своєї професії:

-      роз'яснення новачкові основного змісту його професійної діяльності,

-      ознайомлення співробітника з його посадовими обов'язками, робочим місцем, умовами праці,

-      проведення інструктажів,  

-      організація навчання працівників,

-      періодичний контроль за навчанням новачків та перевірка застосування отриманих знань на практиці,

-      урочисте вручення кваліфікаційного посвідчення, тощо.

Поділитись: