Головна / Медіа-центр / Новини / Ефективна ділова комунікація – вимога часу.

Медіа-центр

Ефективна ділова комунікація – вимога часу.

Час не стоїть на місці і висуває нові вимоги, яким необхідно відповідати. Розуміючи це, керівництво ПАТ“Вінницяобленерго” ініціювало проведення психологічного тренінгу для директорів електромереж, їх заступників та головних інженерів. Перший його етап відбувся 12 вересня за допомогою фахівців обласного науково-практичного Центру психосоматичної медицини та кафедри медичної психології Вінницького національного медичного університету ім. М.Пирогова, а саме обласного психотерапевта та медичного психолога Ірини Коваленко та психолога напрямку когнітивно-поведінкової терапії Марії Коваленко. Перед початком тренінгового заняття до усіх присутніх звернувся технічний директор ПАТ “Вінницяобленерго” Олександр Коломієць, який так пояснив необхідність проведення даного заходу.

– Ми працюємо з вами у складний час: військові події на Сході нашої країни, політичні моменти та ще непроста економічна ситуація. Все це накладається на сферу нашої діяльності, яка не обходиться без тісного спілкування із споживачами електричної енергії. А це, у свою чергу, потребує не лише фахових знань, а й необхідних комунікативних навичок, толерантності, терпіння і мудрості. Тому, вважаю, що поради фахівців щодо володіння технікою ефективного ділового спілкування — нікому не завадять, а навпаки. Найголовніше завдання вашої присутності тут - це зробити висновки, насамперед, для себе і визначитися, наскільки вам необхідні подібні тренінги. Також винести із них щось раціональне та примножити його у своїх колективах, - наголосив Олександр Коломієць.

Надалі відбувся сам тренінг, який було розбито на декілька частин. Теоретична поєднувалася з практичною та ігровою. Також було застосовано і анкетування. Кожен етап проходив у невимушеній та довірливій атмосфері, чим сподобався учасникам. Своїми враженнями про тренінг поділилися, зокрема, директор Жмеринських ЕМ Юрій Світлак, директор Літинських ЕМ Борис Токар та директор Гайсинських ЕМ Євген Вдовиченко.

– Мені було дуже цікаво. Почув для себе багато нового. Спеціалісти, що проводили тренінг, виявилися досить фаховими і змогли нас переконати в тому, що поновлювати знання з ділового спілкування все ж таки варто, - сказав Юрій Світлак.

ому житті не завжди застосовується. А взагалі, тренінг видався цікавим. Поради, які я почув тут від психологів, можливо, допоможуть мені в майбутньому для вирішення конфліктних ситуацій. Також тренінг відволік трохи від одноманітності та ще раз переконав, що у Товаристві працює досить багато цікавих та неординарних керівників, які прагнуть вдосконалюватися, - наголосив Борис Токар.

– Дані заходи необхідні та корисні. Відверте спілкування з моїми колегами, яке сьогодні відбулося, заставило подивитися мене на де-які речі з іншого ракурсу. Також ми програли з психологами низку уявних конфліктних моментів з нашими споживачами і з'ясували, як розумно з них виходити, нікого не ображаючи та, головне, не шкодячи справі. Це, вважаю, допоможе у нашій подальшій роботі, - доповнив своїх колег Євген Вдовиченко.

Наприкінці заходу свою думку щодо результативності тренінгу висловила і його головна ведуча - Ірина Коваленко. - Перший модуль, який поєднав ознайомлення з функціями спілкування та методами його ефективності, вважаю, вдався. Ми намагалися донести до наших слухачів головне, як досягти всього цього на практиці, безпосередньо, в роботі енергетиків, у їх спілкуванні з колегами та споживачами. А слухачі виявилися досить зацікавленими та уважними. Сподіваємося, наше спілкування з ними та наші поради стануть їм у пригоді, - резюмувала обласний психотерапевт та психолог.

Енергетика Онлайн
Особистий кабінет АТ "Вінницяобленерго"
Передати покази лічильника
Способи передачі показів
Список електропостачальників
Кол-центр
ПАТ "Вінницягаз"
IНФОРМАЦIЙНО- КОНСУЛЬТАЦIЙНИЙ ЦЕНТР
Телефон довіри
Як отримати субсидію?
Структурні одиниці
УЧБОВИЙ ЦЕНТР
Інтегрована система менеджменту
Музей
Охорона праці
Реформа енергоринку
Доступ до публічної інформації