Головна / Медіа-центр / Новини / Послуги Кол-центру користуються попитом.

Медіа-центр

Послуги Кол-центру користуються попитом.

Майже 10 тисяч споживачів у серпні поточного року скористалися послугами Кол-центру ПАТ “Вінницяобленерго”. Про це повідомила його начальник Катерина Халабуда.

За її словами точна цифра звернень становить 9 359. Із них на 3 455 звернень відповіді були надані автовідповідачем, а на 5 904 — безпосередньо операторами Кол-центру.

– Якщо на початок серпня поточного року переадресація дзвінків на наш центр була тільки з Вінницьких, Немирівських та Замостянських електромереж, то на даний час переадресація розширилася і відтепер дзвінки надходять ще й з Тульчинських, Калинівських, Бершадських, Гайсинських ЕМ. Фото 1 Надалі коло спілкування з нашими споживачами ще більш розшириться, адже готується до введення переадресація також в Барських та Жмеринських електромережах, - доповнила Катерина Халабуда.

Нагадаємо, Кол-центр ПАТ “Вінницяобленерго” функціонує з 3 березня 2014. Інформаційно-консультаційні послуги його фахівцями надаються цілодобово та без вихідних. В разі виникнення будь-яких питань, що стосуються електроспоживання, достатньо скористатися телефоном і набрати номер послуги: (0) 800 217 217 (безкоштовно на території України) або (0432) 65 95 95 (дзвінки оплачуються згідно діючих тарифів міського чи міжміського зв’язку).

Енергетика Онлайн
Особистий кабінет АТ "Вінницяобленерго"
Передати покази лічильника
Способи передачі показів
Список електропостачальників
Кол-центр
ПАТ "Вінницягаз"
IНФОРМАЦIЙНО- КОНСУЛЬТАЦIЙНИЙ ЦЕНТР
Телефон довіри
Як отримати субсидію?
УЧБОВИЙ ЦЕНТР
Структурні одиниці
Музей
Інтегрована система менеджменту
Охорона праці
Реформа енергоринку
Доступ до публічної інформації