Новини
АТ «Вінницяобленерго» – особистий кабінет, передати покази лічильника, кол-центр 0 (800) 217-217 Послуги Кол-центру користуються попитом._0

Послуги Кол-центру користуються попитом.

09 жовтня 2014

Майже 10 тисяч споживачів у серпні поточного року скористалися послугами Кол-центру ПАТ “Вінницяобленерго”. Про це повідомила його начальник Катерина Халабуда.

За її словами точна цифра звернень становить 9 359. Із них на 3 455 звернень відповіді були надані автовідповідачем, а на 5 904 — безпосередньо операторами Кол-центру.

– Якщо на початок серпня поточного року переадресація дзвінків на наш центр була тільки з Вінницьких, Немирівських та Замостянських електромереж, то на даний час переадресація розширилася і відтепер дзвінки надходять ще й з Тульчинських, Калинівських, Бершадських, Гайсинських ЕМ. Фото 1 Надалі коло спілкування з нашими споживачами ще більш розшириться, адже готується до введення переадресація також в Барських та Жмеринських електромережах, - доповнила Катерина Халабуда.

Нагадаємо, Кол-центр ПАТ “Вінницяобленерго” функціонує з 3 березня 2014. Інформаційно-консультаційні послуги його фахівцями надаються цілодобово та без вихідних. В разі виникнення будь-яких питань, що стосуються електроспоживання, достатньо скористатися телефоном і набрати номер послуги: (0) 800 217 217 (безкоштовно на території України) або (0432) 65 95 95 (дзвінки оплачуються згідно діючих тарифів міського чи міжміського зв’язку).

Поділитись: