Головна / Новини / Кол-центр завжди до послуг споживачів електроенергії

Медіа-центр

Кол-центр завжди до послуг споживачів електроенергії

Про причини відсутності електроенергії, розмір тарифів на розподіл електроенергії, порядок підключення до електромереж, порядок обслуговування і ремонт приладів обліку електроенергії та, власне, про будь-що інше з питань електроспоживання завжди можна дізнатися від операторів Кол-центру АТ “Вінницяобленерго”.
Цей підрозділ Товариства діє з березня 2014 року. Нині тут працюють 19 досвідчених інженерів та операторів. У колективі, переважно, жінки. Очолює його молода та енергійна Антоніна Шевченко. Стаж начальниці Кол-центру у неї поки невеликий, з березня 2019 року. Проте досвід роботи у цій царині вже достатній: від початку створення інформаційно-консультативної структури працювала тут інженером зміни. 
За словами Антоніни Шевченко робота в Кол-центрі доволі специфічна, потребує професійних знань, навичок ділового мовлення та грамотного спілкування, великої уваги та зосередженості, терпіння та витримки, оскільки повсякчас і напряму доводиться контактувати зі споживачами. Дуже важливо також - бажання допомагати людям, проявляти участь та зацікавленість у вирішенні поставлених питань.

- В середньому за добу оператор приймає до 450 дзвінків, залежно від ситуацій: погодні умови, час передачі показників, аварії на енергооб’єктах. Якщо йде передача показників за спожиту електроенергію, то дзвінок обробляється оператором дуже швидко, протягом хвилини. Однак саме в період передачі показників кількість дзвінків значно збільшується. Вони просто йдуть потоком зі всієї області та м. Вінниця. Це тисячі дзвінків на добу в період з 1 по 5 число місяця. Саме це, на жаль, додає значних складностей роботі Кол-центру, і тоді не на всі звернення оператори фізично можуть відповісти. Тому повсякчас наголошуємо нашим клієнтам на нових сучасних онлайн-способах передачі показників, що не потребують телефонного контакту з оператором. Пояснюємо, чому це добре і для них, і для нас. Насамперед, це зекономить час та звільнить телефонну лінію, коли необхідно оперативно прийняти заявку щодо аварійної ситуації, небезпечної для життя та здоров’я людей. Скажу, що усі оператори Кол-центру, незалежно від ситуацій та настроїв наших клієнтів, стараються бути з ними максимально толерантними і тактовними. Загалом колектив прагне до покращення якості обслуговування клієнтів. Чітко розуміємо, що наш професійний рівень прямо впливає на якість роботи як самого Кол-центру, так і на імідж підприємства енергетиків області. Тому будемо і надалі старатися, робити все для того, аби клієнтам Кол-центру було завжди зручно звертатися до нас за послугами. Маємо чимало задумів в плані вдосконалення наших послуг і найближчим часом про це повідомимо, - розповіла Антоніна Шевченко. Також додала, що майже 35 тисяч споживачів за 25 днів поточного місяця скористалися послугами Кол-центру АТ “Вінницяобленерго”.

Нагадаємо, інформаційно-консультаційні послуги його фахівцями надаються цілодобово та без вихідних. В разі виникнення будь-яких питань, що стосуються електроспоживання, достатньо скористатися телефоном і набрати номер послуги: (0) 800 217 217 (безкоштовно на території України) або (0432) 65 95 95 (дзвінки оплачуються згідно діючих тарифів міського чи міжміського зв’язку).

Енергетика Онлайн
Особистий кабінет АТ "Вінницяобленерго"
Передати покази лічильника
Способи передачі показів
Список електропостачальників
Кол-центр
ПАТ "Вінницягаз"
IНФОРМАЦIЙНО- КОНСУЛЬТАЦIЙНИЙ ЦЕНТР
Телефон довіри
Як отримати субсидію?
Структурні одиниці
УЧБОВИЙ ЦЕНТР
Інтегрована система менеджменту
Музей
Охорона праці
Реформа енергоринку
Доступ до публічної інформації