Новини
АТ «Вінницяобленерго» – особистий кабінет, передати покази лічильника, кол-центр 0 (800) 217-217 Постанова НКРЕКП від 12.06.2018р. № 375_0

Постанова НКРЕКП від 12.06.2018р. № 375

23 жовтня 2018

Постанова НКРЕКП від 12.06.2018р. № 375 «Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання»

          З 24 жовтня 2018 року набуває чинності постанова НКРЕКП «Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання». Цей документ визначає перелік загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання і регулює відносини, пов’язані з електропостачанням відповідно до загальних та гарантованих стандартів якості, захистом прав споживачів та наданням компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості електропостачання споживачам або замовникам (у випадку недотримання гарантованих стандартів якості під час приєднання до електричних мереж).

Загальний стандарт якості – рівень якості надання послуг, який має забезпечуватись для споживачів у цілому.

До загальних стандартів якості надання послуг належать:

  • рівень сервісу кол-центру протягом 30 секунд (відсоток дзвінків, з’єднаних з оператором кол-центру протягом 30 секунд) у звітному році – не менше 75%;
  • відсоток втрачених у черзі дзвінків кол-центру у звітному році – не більше 10%.

Гарантований стандарт якості – мінімальний рівень якості надання послуг, який має бути забезпечений споживачу в обсязі і строки, визначені чинним законодавством, та за недотримання якого споживачу надається компенсація.

Гарантовані стандарти та розмір компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості послуг:

№ з/п Гарантований стандарт Розмір компенсації споживачам, грн. Періодичність надання
побутовим непобутовим
малим непобу-товим іншим
1. Дотримання показників змінення напруги, встановлених Кодексом систем розподілу 25% плати за надання послуг з розподілу щомісячно
2. Усунення причин недотримання показників якості електричної енергії за результатами розгляду скарги (претензії) споживача:        
2.1.      у разі можливості їх усунення оперативними діями персоналу ОСР 30 днів 100 200 400 кожні 90 календарних днів
2.2.      у разі необхідності проведення будівельних робіт або заміни елементів мережі 180 днів 100 200 400 кожні 90 календарних днів
3. Розгляд скарги (претензії) споживача щодо якості електричної енергії:        
3.1.      без проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії в точці розподілу споживачу 15 днів 100 200 400 одноразово
3.2.      у разі проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії в точці розподілу споживачу 30 днів 100 200 400 одноразово
4. Відновлення електропостачання після початку перерви в електропостачанні 24 години 200 400 600 одноразово
5. Видача технічних умов на приєднання разом з проектом договору про приєднання:        
5.1.      для стандартного приєднання 10 роб. днів 200 400 600 одноразово
5.2.      для нестандартного приєднання без необхідності погодження технічних умов з оператором системи передачі 10 роб. днів 200 400 600 одноразово
5.3.      для нестандартного приєднання за необхідності погодження технічних умов з оператором системи передачі 20 роб. днів   400 600 одноразово
6.  Подання робочої напруги для проведення випробувань електрообладнання замовника:        
6.1.      якщо подання напруги не потребує припинення електропостачання інших Користувачів 5 роб. днів 100 200 400 одноразово
6.2.      якщо подання напруги потребує припинення електропостачання інших Користувачів 10 роб. днів 100 200 400 одноразово
7. Підключення електроустановок замовника до електричної мережі:        
7.1.      якщо підключення не потребує припинення електропостачання інших Користувачів 5 роб. днів 200 400 600 одноразово
7.2.      якщо підключення потребує припинення електропостачання інших Користувачів 10 роб. днів 200 400 600 одноразово
8. Видача паперового примірника укладеного договору про надання послуг з розподілу 3 роб. дні 100 200 400 одноразово
9. Видача підписаного ОСР паспорта точки розподілу 10 роб. днів 100 200 400 одноразово
10. Відновлення електроживлення електроустановки споживача, яка була відключена за заявою споживача 5 роб. днів 100 200 400 одноразово
11. Відновлення електроживлення електроустановки споживача, яка була відключена за ініціативою ОСР:        
11.1.      у міській місцевості 3 роб. дні 100 200 400 одноразово
11.2.      у сільській місцевості 5 роб. днів 100 200 400 одноразово
12. Відновлення електроживлення електроустановки споживача, яка була відключена за зверненням електропостачальника:        
12.1.      у міській місцевості 3 роб. дні 100 200 400 одноразово
12.2.      у сільській місцевості 5 роб. днів 100 200 400 одноразово
13. Перевірка лічильника 20 днів 200 400 600 одноразово
14. Розгляд звернень/скарг/претензій споживачів 30 днів 200 400 600 одноразово
15. Розгляд звернень/скарг/претензій споживачів, якщо під час розгляду звернення необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу обліку 45 днів 200 400 600 одноразово
16. Розгляд звернень споживачів щодо відшкодування збитків, завданих внаслідок недотримання ОСР показників якості електропостачання 30 днів 200 400 600 одноразово
17. Розгляд звернень споживачів щодо перевірки правильності рахунку за послуги з розподілу електричної енергії 5 роб. днів 100 200 400 одноразово

Компенсація споживачу за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг надається шляхом урахування суми відповідної компенсації у рахунку за спожиту електричну енергію.

Більш детально можна ознайомитись за посиланням...

Поділитись: