Головна / Новини / Постанова НКРЕКП від 12.06.2018р. № 375

Медіа-центр

Постанова НКРЕКП від 12.06.2018р. № 375

Постанова НКРЕКП від 12.06.2018р. № 375 «Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання»

          З 24 жовтня 2018 року набуває чинності постанова НКРЕКП «Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання». Цей документ визначає перелік загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання і регулює відносини, пов’язані з електропостачанням відповідно до загальних та гарантованих стандартів якості, захистом прав споживачів та наданням компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості електропостачання споживачам або замовникам (у випадку недотримання гарантованих стандартів якості під час приєднання до електричних мереж).

Загальний стандарт якості – рівень якості надання послуг, який має забезпечуватись для споживачів у цілому.

До загальних стандартів якості надання послуг належать:

  • рівень сервісу кол-центру протягом 30 секунд (відсоток дзвінків, з’єднаних з оператором кол-центру протягом 30 секунд) у звітному році – не менше 75%;
  • відсоток втрачених у черзі дзвінків кол-центру у звітному році – не більше 10%.

Гарантований стандарт якості – мінімальний рівень якості надання послуг, який має бути забезпечений споживачу в обсязі і строки, визначені чинним законодавством, та за недотримання якого споживачу надається компенсація.

Гарантовані стандарти та розмір компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості послуг:

№ з/пГарантований стандартРозмір компенсації споживачам, грн.Періодичність надання
побутовимнепобутовим
малим непобу-товиміншим
1.Дотримання показників змінення напруги, встановлених Кодексом систем розподілу25% плати за надання послуг з розподілущомісячно
2.Усунення причин недотримання показників якості електричної енергії за результатами розгляду скарги (претензії) споживача:    
2.1.     у разі можливості їх усунення оперативними діями персоналу ОСР30 днів100200400кожні 90 календарних днів
2.2.     у разі необхідності проведення будівельних робіт або заміни елементів мережі180 днів100200400кожні 90 календарних днів
3.Розгляд скарги (претензії) споживача щодо якості електричної енергії:    
3.1.     без проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії в точці розподілу споживачу15 днів100200400одноразово
3.2.     у разі проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії в точці розподілу споживачу30 днів100200400одноразово
4.Відновлення електропостачання після початку перерви в електропостачанні24 години200400600одноразово
5.Видача технічних умов на приєднання разом з проектом договору про приєднання:    
5.1.     для стандартного приєднання10 роб. днів200400600одноразово
5.2.     для нестандартного приєднання без необхідності погодження технічних умов з оператором системи передачі10 роб. днів200400600одноразово
5.3.     для нестандартного приєднання за необхідності погодження технічних умов з оператором системи передачі20 роб. днів 400600одноразово
6. Подання робочої напруги для проведення випробувань електрообладнання замовника:    
6.1.     якщо подання напруги не потребує припинення електропостачання інших Користувачів5 роб. днів100200400одноразово
6.2.     якщо подання напруги потребує припинення електропостачання інших Користувачів10 роб. днів100200400одноразово
7.Підключення електроустановок замовника до електричної мережі:    
7.1.     якщо підключення не потребує припинення електропостачання інших Користувачів5 роб. днів200400600одноразово
7.2.     якщо підключення потребує припинення електропостачання інших Користувачів10 роб. днів200400600одноразово
8.Видача паперового примірника укладеного договору про надання послуг з розподілу3 роб. дні100200400одноразово
9.Видача підписаного ОСР паспорта точки розподілу10 роб. днів100200400одноразово
10.Відновлення електроживлення електроустановки споживача, яка була відключена за заявою споживача5 роб. днів100200400одноразово
11.Відновлення електроживлення електроустановки споживача, яка була відключена за ініціативою ОСР:    
11.1.     у міській місцевості3 роб. дні100200400одноразово
11.2.     у сільській місцевості5 роб. днів100200400одноразово
12.Відновлення електроживлення електроустановки споживача, яка була відключена за зверненням електропостачальника:    
12.1.     у міській місцевості3 роб. дні100200400одноразово
12.2.     у сільській місцевості5 роб. днів100200400одноразово
13.Перевірка лічильника20 днів200400600одноразово
14.Розгляд звернень/скарг/претензій споживачів30 днів200400600одноразово
15.Розгляд звернень/скарг/претензій споживачів, якщо під час розгляду звернення необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу обліку45 днів200400600одноразово
16.Розгляд звернень споживачів щодо відшкодування збитків, завданих внаслідок недотримання ОСР показників якості електропостачання30 днів200400600одноразово
17.Розгляд звернень споживачів щодо перевірки правильності рахунку за послуги з розподілу електричної енергії5 роб. днів100200400одноразово

Компенсація споживачу за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг надається шляхом урахування суми відповідної компенсації у рахунку за спожиту електричну енергію.

Більш детально можна ознайомитись за посиланням...

Енергетика Онлайн
Особистий кабінет АТ "Вінницяобленерго"
Передати покази лічильника
Способи передачі показів
Реєстр постачальників електроенергії
Кол-центр
ПАТ "Вінницягаз"
IНФОРМАЦIЙНО- КОНСУЛЬТАЦIЙНИЙ ЦЕНТР
Телефон довіри
Як отримати субсидію?
УЧБОВИЙ ЦЕНТР
Структурні одиниці
Музей
Інтегрована система менеджменту
Охорона праці
Реформа енергоринку
Доступ до публічної інформації
ПРИЄДНАННЯ ДО ЕЛЕКТРИЧНИХ МЕРЕЖ
Договір про стандартне приєднання
ДОГОВІР ПРО НЕСТАНДАРТНЕ ПРИЄДНАННЯ