Новини
АТ «Вінницяобленерго» – особистий кабінет, передати покази лічильника, кол-центр 0 (800) 217-217 Про дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг _0

Про дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг

27 лютого 2018

Постановою НКРЕКП від 18.10.2016 р. №1841 затверджено Порядок забезпечення стандартів якості надання послуг з електропостачання. Даний  Порядок визначає загальні та гарантовані стандарти  якості надання послуг, встановлює порядок компенсації споживачам за недотримання  компанією гарантованих стандартів якості надання послуг. Тож відповідно вказаної постанови, а також наказу ПАТ «Вінницяобленерго» від 16.01.2017 р.№13-1  оприлюднюємо інформацію щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання і сум виплачених компенсацій за недотримання гарантованих стандартів  надання послуг з електропостачання за 2017 рік.

Додаток

Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання та сум виплачених компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання за 2017 рік

Тип послуги Строк виконання Загальні стандарти Гарантовані стандарти
відсоток робіт, що мають бути завершені протягом встановленого часу, % фактичний рівень виконання, % розмір компенсації за недотримання стандарту, грн. (без ПДВ) кількість випадків недотримання стандарту у звітному періоді сума компенсацій, виплачена споживачам у звітному періоді, грн. (без ПДВ) кількість споживачів, яким надана компенсація
Надання договору про приєднання та технічних умов, у т.ч.:              
    для стандартного приєднання 5 робочих днів     100 0 0 0
    без необхідності їх узгодження з власником (користувачем) магістральних інженерних мереж (приєднання, що не є стандартним) 15 робочих днів     100 0 0 0
     у разі необхідності їх узгодження з власником (користувачем) магістральних інженерних мереж (приєднання, що не є стандартним) 30 робочих днів     100 0 0 0
Підключення електроустановки замовника до електричних мереж (стандартне приєднання), у т.ч.:              
   без потреби припинення електропостачання інших споживачів  5 днів     100 0 0 0
   у разі потреби припинення електропостачання інших споживачів 10 днів     100 0 0 0
Підключення електроустановки замовника до електричних мереж (приєднання, що не є стандартним), у т.ч.:              
   без потреби припинення електропостачання інших споживачів  5 днів     200 0 0 0
   у разі потреби припинення електропостачання інших споживачів 10 днів     200 0 0 0
Підключення електроустановок споживача після відключення (крім населення) 5 робочих днів     100 0 0 0
Відновлення електропостачання споживача після усунення порушень і оплати споживачем заборгованості, витрат на повторне підключення та збитків, завданих енергопостачаль-нику (для населення), у т.ч.:              
   у містах 3 робочі дні     100 0 0 0
   у сільській місцевості 5 робочих днів     100 0 0 0
Надання на розгляд проекту договору про постачання електричної енергії, у т.ч.:              
   для споживачів (крім населення) із приєднаною потужністю до 150 кВт 7 робочих днів      50 0 0 0
    для споживачів (крім населення) із приєднаною потужністю 150 кВт та більше 14 робочих днів     100 0 0 0
Перевірка рахунків за спожиту електроенергію та розрахункових засобів обліку, у т.ч.:              
   перевірка рахунків на оплату електроенергії для споживачів (крім населення) 5 робочих днів 90 100        
   технічна перевірка розрахункових засобів обліку (крім населення) 20 днів     100 0 0 0
   перевірка рахунків на оплату електроенергії для  населення  5 днів 98 100        
Вимірювання параметрів якості електричної енергії при їх відхиленні від договірних значень та оформлення двостороннього акта про якість електричної енергії (крім населення) 2 дні 98 100        
Оформлення акта-претензії щодо порушення умов договору (для населення):              
   прибуття представника енергопостачальника для складання акта-претензії щодо порушення умов договору, у т.ч.:              
   у містах 3 дні 99 100        
   у сільській місцевості 7 днів 99 100        
   усунення недоліків, зазначених в акті-претензії, або надання обґрунтованої відмови  10 днів 99 100        
Письмове звернення споживача 1 місяць     100 0 0 0
Проведення експертизи приладу обліку (для населення)  20 днів      100 0 0 0
Відновлення електропостачання після перерви в електропостачанні  24 години     100 0 0 0
Відповідь оператора кол-центру на дзвінок із черги дзвінків 30 с 75 75        

Генеральний директор ПАТ "Вінницяобленерго"                       А.Л. Поліщук

 

Підготовлено: ГКЯЕ, Плотнікова С.В., (0432)65-95-74

Поділитись: