Головна / Новини / Про дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг

Медіа-центр

Про дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг

Постановою НКРЕКП від 18.10.2016 р. №1841 затверджено Порядок забезпечення стандартів якості надання послуг з електропостачання. Даний  Порядок визначає загальні та гарантовані стандарти  якості надання послуг, встановлює порядок компенсації споживачам за недотримання  компанією гарантованих стандартів якості надання послуг. Тож відповідно вказаної постанови, а також наказу ПАТ «Вінницяобленерго» від 16.01.2017 р.№13-1  оприлюднюємо інформацію щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання і сум виплачених компенсацій за недотримання гарантованих стандартів  надання послуг з електропостачання за 2017 рік.

Додаток

Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання та сум виплачених компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання за 2017 рік

Тип послугиСтрок виконанняЗагальні стандартиГарантовані стандарти
відсоток робіт, що мають бути завершені протягом встановленого часу, %фактичний рівень виконання, %розмір компенсації за недотримання стандарту, грн. (без ПДВ)кількість випадків недотримання стандарту у звітному періодісума компенсацій, виплачена споживачам у звітному періоді, грн. (без ПДВ)кількість споживачів, яким надана компенсація
Надання договору про приєднання та технічних умов, у т.ч.:       
    для стандартного приєднання5 робочих днів  100000
    без необхідності їх узгодження з власником (користувачем) магістральних інженерних мереж (приєднання, що не є стандартним)15 робочих днів  100000
     у разі необхідності їх узгодження з власником (користувачем) магістральних інженерних мереж (приєднання, що не є стандартним)30 робочих днів  100000
Підключення електроустановки замовника до електричних мереж (стандартне приєднання), у т.ч.:       
   без потреби припинення електропостачання інших споживачів 5 днів  100000
   у разі потреби припинення електропостачання інших споживачів10 днів  100000
Підключення електроустановки замовника до електричних мереж (приєднання, що не є стандартним), у т.ч.:       
   без потреби припинення електропостачання інших споживачів 5 днів  200000
   у разі потреби припинення електропостачання інших споживачів10 днів  200000
Підключення електроустановок споживача після відключення (крім населення)5 робочих днів  100000
Відновлення електропостачання споживача після усунення порушень і оплати споживачем заборгованості, витрат на повторне підключення та збитків, завданих енергопостачаль-нику (для населення), у т.ч.:       
   у містах3 робочі дні  100000
   у сільській місцевості5 робочих днів  100000
Надання на розгляд проекту договору про постачання електричної енергії, у т.ч.:       
   для споживачів (крім населення) із приєднаною потужністю до 150 кВт7 робочих днів   50000
    для споживачів (крім населення) із приєднаною потужністю 150 кВт та більше14 робочих днів  100000
Перевірка рахунків за спожиту електроенергію та розрахункових засобів обліку, у т.ч.:       
   перевірка рахунків на оплату електроенергії для споживачів (крім населення)5 робочих днів90100    
   технічна перевірка розрахункових засобів обліку (крім населення)20 днів  100000
   перевірка рахунків на оплату електроенергії для  населення 5 днів98100    
Вимірювання параметрів якості електричної енергії при їх відхиленні від договірних значень та оформлення двостороннього акта про якість електричної енергії (крім населення)2 дні98100    
Оформлення акта-претензії щодо порушення умов договору (для населення):       
   прибуття представника енергопостачальника для складання акта-претензії щодо порушення умов договору, у т.ч.:       
   у містах3 дні99100    
   у сільській місцевості7 днів99100    
   усунення недоліків, зазначених в акті-претензії, або надання обґрунтованої відмови 10 днів99100    
Письмове звернення споживача1 місяць  100000
Проведення експертизи приладу обліку (для населення) 20 днів   100000
Відновлення електропостачання після перерви в електропостачанні 24 години  100000
Відповідь оператора кол-центру на дзвінок із черги дзвінків30 с7575    

Генеральний директор ПАТ "Вінницяобленерго"                       А.Л. Поліщук

 

Підготовлено: ГКЯЕ, Плотнікова С.В., (0432)65-95-74

Енергетика Онлайн
Особистий кабінет АТ "Вінницяобленерго"
Передати покази лічильника
Способи передачі показів
Реєстр постачальників електроенергії
Кол-центр
ПАТ "Вінницягаз"
Телефон довіри
Як отримати субсидію?
IНФОРМАЦIЙНО- КОНСУЛЬТАЦIЙНИЙ ЦЕНТР
Структурні одиниці
УЧБОВИЙ ЦЕНТР
Інтегрована система менеджменту
Музей
Охорона праці
Реформа енергоринку
Доступ до публічної інформації
ПРИЄДНАННЯ ДО ЕЛЕКТРИЧНИХ МЕРЕЖ
Договір про стандартне приєднання
ДОГОВІР ПРО НЕСТАНДАРТНЕ ПРИЄДНАННЯ