Головна / Новини / Продовжуємо обслуговувати споживачів дистанційно.

Медіа-центр

Продовжуємо обслуговувати споживачів дистанційно.
У зв’язку з дією карантину і встановлені через це відповідні обмеження з метою запобігання розповсюдженню гострої респіраторної хвороби COVID-19, АТ «Вінницяобленерго» продовжує працювати зі споживачами дистанційно.
Для цього задіяні зручні способи і доступні онлайн сервіси.
Кожен вказаний на сайті Товариства:
- чат-боти – Viber , Telegram;
Також працівники АТ «Вінницяобленерго» готові до спілкування зі споживачами і в телефонному режимі:
- цілодобовий зв’язок з Кол-центром - 0 (800) 217-217; (0432) 65-95-95;
- адміністратор управління Товариства - (0432) 52-50-85;
- Сервісний центр обслуговування клієнтів – (0432) 65-96-83, (0432) 65-96-85, (0432) 65-95-86.
Усі обмежувальні заходи спрямовано заради безпеки та збереження здоров’я кожного споживача, так і персоналу Товариства.
Прохання дотримуватись їх і будьмо здорові!
Енергетика Онлайн
Особистий кабінет АТ "Вінницяобленерго"
Список електропостачальників
Передати покази лічильника
Способи передачі показів
Кол-центр
ПАТ "Вінницягаз"
IНФОРМАЦIЙНО- КОНСУЛЬТАЦIЙНИЙ ЦЕНТР
Телефон довіри
Як отримати субсидію?
УЧБОВИЙ ЦЕНТР
Структурні одиниці
Музей
Інтегрована система менеджменту
Охорона праці
Реформа енергоринку
Доступ до публічної інформації