Головна / Новини / Продовжуємо обслуговувати споживачів дистанційно.

Медіа-центр

Продовжуємо обслуговувати споживачів дистанційно.
У зв’язку з дією карантину і встановлені через це відповідні обмеження з метою запобігання розповсюдженню гострої респіраторної хвороби COVID-19, АТ «Вінницяобленерго» продовжує працювати зі споживачами дистанційно.
Для цього задіяні зручні способи і доступні онлайн сервіси.
Кожен вказаний на сайті Товариства:
- чат-боти – Viber , Telegram;
Також працівники АТ «Вінницяобленерго» готові до спілкування зі споживачами і в телефонному режимі:
- цілодобовий зв’язок з Кол-центром - 0 (800) 217-217; (0432) 65-95-95;
- адміністратор управління Товариства - (0432) 52-50-85;
- Сервісний центр обслуговування клієнтів – (0432) 65-96-83, (0432) 65-96-85, (0432) 65-95-86.
Усі обмежувальні заходи спрямовано заради безпеки та збереження здоров’я кожного споживача, так і персоналу Товариства.
Прохання дотримуватись їх і будьмо здорові!
Енергетика Онлайн
Особистий кабінет АТ "Вінницяобленерго"
Передати покази лічильника
Способи передачі показів
Реєстр постачальників електроенергії
Кол-центр
ПАТ "Вінницягаз"
Як отримати субсидію?
IНФОРМАЦIЙНО- КОНСУЛЬТАЦIЙНИЙ ЦЕНТР
Телефон довіри
УЧБОВИЙ ЦЕНТР
Структурні одиниці
Музей
Інтегрована система менеджменту
Охорона праці
Реформа енергоринку
Доступ до публічної інформації
ПРИЄДНАННЯ ДО ЕЛЕКТРИЧНИХ МЕРЕЖ
Договір про стандартне приєднання
ДОГОВІР ПРО НЕСТАНДАРТНЕ ПРИЄДНАННЯ