Новини
АТ «Вінницяобленерго» – особистий кабінет, передати покази лічильника, кол-центр 0 (800) 217-217 Сервісний центр обленерго завжди радий своїм клієнтам._0

Сервісний центр обленерго завжди радий своїм клієнтам.

24 червня 2020

Минув майже місяць, як після затяжного суворого карантину відновлено повноцінне обслуговування замовників послуг та споживачів електроенергії у Сервісному центрі нашої компанії. Він діє у Вінниці по вул. Соборній 50. Як повідомив його директор Олег Казьмірук, до 25 травня робота з клієнтами проводилась у закритому режимі, заяви тоді приймалися онлайн та через встановлені у кожній структурній одиниці Товариства скриньки. Нині ж, в умовах адаптивного карантину, який триватиме до 31 липня, Сервісний центр працюватиме відкрито, але з певними обмеженнями.

- Нашим клієнтам ми завжди раді і в умовах, що склалися, стараємось обслуговувати їх, дотримуючись усіх необхідних заходів безпеки. Насамперед, просимо заходити до приміщення в обмеженій кількості, а саме по одному, та обов’язково у масках індивідуального захисту. При вході до Сервісного центру клієнти можуть скористатися дезінфікуючими засобами, які там знаходяться. Наші працівники також дотримуються заходів безпеки. У приміщенні час від часу проводиться вологе прибирання з дезінфекцією та провітрюванням, - зазначив Олег Казьмірук.

До основних функцій Сервісного центру, за словами його керівника, входить надання платних послуг населенню. Це, зокрема, послуга з приєднання електроустановок замовника до мереж оператора системи розподілу, послуга оператора автоматизованої системи комерційного обліку електричної енергії (АСКОЕ), послуга доступу до елементів інфраструктури та інші.

- Працівники Сервісного центру стараються надавати усі послуги максимально швидко і якісно. Оперативність, ефективність і якість – це, власне, основні принципи нашої роботи. Постійно з колективом аналізуємо її, а саме, як покращити наші послуги, як пришвидшити їх надання, вдосконалити тощо. Не зважаючи на складну ситуацію, яка склалась з пандемією в країні, ми робимо все можливе, аби наші клієнти були задоволеними, - доповнив директор Сервісного центру.

Додамо, Сервісний центр обслуговування клієнтів АТ «Вінницяобленерго» працює за принципом роботи «єдиного вікна». Споживачі в одному місці можуть проконсультуватися з усіх питань, а також залишити заявку або звернення до будь-якого зі структурних підрозділів обленерго. З повним переліком платних послуг Сервісного центру, а також розкладом роботи установи можна ознайомитися тут. 

На фотосвітлинах - колектив Сервісного центру Товариства та його клієнти в один із робочих днів

Поділитись: