Головна / Новини / Споживачі все активніше користуються сучасними онлайн-сервісами.

Медіа-центр

Споживачі все активніше користуються сучасними онлайн-сервісами.
Про це свідчать результати нещодавнього прийому показів приладів обліку електроенергії за жовтень. Він тривав з 30 жовтня по 3 листопада. У лідерах - чат бот VIBER. 79 401 побутових споживачів передали у месенджерах дані своїх лічильників. «Особистий кабінет споживача» став зручним цього разу для 42 799 вінничан. Також не поступаються у кількості прийняття показів й інші онлайн-сервіси, зокрема, сторінка на сайті АТ «Вінницяобленерго» без реєстрації ( 32 820), TELEGRAM - канал (7 688), мобільний додаток для Android (7 832).
Майже 8 тисяч споживачів передали покази за допомогою SMS-повідомлень.
Разом з тим, чимало споживачів і надалі продовжують користуватися послугами операторів кол-центру АТ «Вінницяобленерго». Так, наприклад, з 30.10 по 03.11 кол-центром опрацьовано 24 665 дзвінків, з яких переважна кількість - 19 939 дзвінків (81%) - саме з тематики «Зчитування та передача показів лічильника». Тож, цього разу операторами прийнято 26 976 показів лічильника від побутових споживачів, а також 45 880 показів - внесено споживачами у голосовому меню Кол-центру.
Шановні споживачі, віддавайте перевагу сучасним онлайн-сервісам, адже це і швидко, і зручно!
Енергетика Онлайн
Особистий кабінет АТ "Вінницяобленерго"
Передати покази лічильника
Способи передачі показів
Реєстр постачальників електроенергії
Кол-центр
ПАТ "Вінницягаз"
IНФОРМАЦIЙНО- КОНСУЛЬТАЦIЙНИЙ ЦЕНТР
Телефон довіри
Як отримати субсидію?
УЧБОВИЙ ЦЕНТР
Структурні одиниці
Музей
Інтегрована система менеджменту
Охорона праці
Реформа енергоринку
Доступ до публічної інформації
ПРИЄДНАННЯ ДО ЕЛЕКТРИЧНИХ МЕРЕЖ
Договір про стандартне приєднання
ДОГОВІР ПРО НЕСТАНДАРТНЕ ПРИЄДНАННЯ