Головна / Новини / Відповіді на актуальні запитання

Медіа-центр

Відповіді на актуальні запитання

Що робити і куди звертатися, якщо виникла переплата за спожиту електроенергію на рахунку ПАТ «Вінницяобленерго»?

Розрахунки та спожиту електроенергію відтепер, а саме з 01.01.2019 р., проводить постачальник - ТОВ «ЕНЕРА Вінниця». Тож з питань оплати побутовим та малим не побутовим споживачам необхідно звертатися до цієї компанії.

Банківські реквізити ТОВ «ЕНЕРА Вінниця» для оплати комунальних послуг побутовим споживачам: р/р №26038300543121 МФО 302076 АТ «Ощадбанк»
Нові реквізити будуть також вказані в перших рахунках від постачальника, які споживачі отримають вже цього місяця, у лютому 2019 року.

Аби сплатити кошти за електричну енергію без додаткових комісій і послуг банку, споживачі у м. Вінниця можуть звернутися до кас ФК МПС у Центрах обслуговування споживачів, що знаходяться в приміщеннях «прозорих офісів» за адресами:
- вул. Коцюбинського, 11
- проспект Космонавтів, 23
- вул. Келецька, 65
- вул. Миколи Ващука, 16
- вул. Київська, 31
- вул. Олега Антонова, 44

Також провести платежі за спожиту електроенергію без комісії можна і в будь-якому відділенні ПАТ КБ «Приватбанк» по області, з яким у ТОВ «ЕНЕРА Вінниця» підписано угоду.

Щодо переплати за спожиту електроенергію, яка виникла на рахунках від ПАТ «Вінницяобленерго», то вона враховуватиметься при розрахунках із новим постачальником. Щоб сплачені в ПАТ «Вінницяобленерго» кошти (переплата) були перераховані на особовий рахунок споживача у ТОВ "ЕНЕРА Вінниця", жителям обласного центру необхідно звернутися до міських електричних мереж (м. Вінниця, вул. Пирогова, 174, тел. (0432) 52-50-82), а жителям області - до районних електричних мереж. Там потрібно заповнити Заяву на перерахування коштів, а також підписати Акт-звірки з ПАТ «Вінницяобленерго».

Щодо питань про діючі тарифи на електроенергію; порядок укладання, зміни та розірвання договору; надання пільг та субсидій при розрахунках за використану електроенергію; проведення розрахунків за використану електричну енергію, починаючи з 01.01.2019 р.; відновлення електропостачання після відключення за несплату рахунків; зміни постачальника, тощо - слід звертатися до ТОВ «ЕНЕРА Вінниця».

Ця та інша довідкова інформація за номером Кол-центру постачальника: (0432) 32 97 77 (багатоканальний).

Енергетика Онлайн
Особистий кабінет АТ "Вінницяобленерго"
Передати покази лічильника
Способи передачі показів
Реєстр постачальників електроенергії
Кол-центр
ПАТ "Вінницягаз"
IНФОРМАЦIЙНО- КОНСУЛЬТАЦIЙНИЙ ЦЕНТР
Телефон довіри
Як отримати субсидію?
УЧБОВИЙ ЦЕНТР
Структурні одиниці
Музей
Інтегрована система менеджменту
Охорона праці
Реформа енергоринку
Доступ до публічної інформації
ПРИЄДНАННЯ ДО ЕЛЕКТРИЧНИХ МЕРЕЖ
Договір про стандартне приєднання
ДОГОВІР ПРО НЕСТАНДАРТНЕ ПРИЄДНАННЯ