Головна / Новини / Звернення генерального директора АТ«Вінницяобленерго» Андрія Поліщука до жителів Вінниці та області – споживачів електричної енергії.

Медіа-центр

Звернення генерального директора АТ«Вінницяобленерго» Андрія Поліщука до жителів Вінниці та області – споживачів електричної енергії.

Шановні вінничани!

Вирішив персонально звернутися до кожного з Вас в такий непростий для нашої країни і рідної Вінниччини час. Насамперед, хочу запевнити, що енергетики нашого стратегічного підприємства працювали і працюють для Вас, задля комфорту і зручностей в кожній оселі, лікарні, установі, на підприємствах  тощо. Нині, в умовах надзвичайної карантинної ситуації, що запроваджена від 16 березня і до 24 квітня, це як ніколи важливо! І як ніколи ми, енергетики, розуміємо свою професійну відповідальність перед Вами. Випробування неочікуване для усіх. Карантин кардинально змінив сталий ритм життя і праці, порушив плани і сподівання. Але попри це, не змінив нашого головного завдання - забезпечення надійною електроенергією усіх її споживачів.

Тож, як ми працюємо в цей доленосний період? Скажу чесно - непросто. Але завдяки чіткій організації трудового процесу в умовах карантинних заходів, а також підтримці місцевої влади, колег і, безумовно, Вашій підтримці, шановні споживачі, нам все вдасться.

Нагадую, що з Вами, як вже неодноразово повідомлялось на наших  корпоративних  Інтернет-сторінках, працівники усіх структурних підрозділів  АТ «Вінницяобленерго» працюють ДИСТАНЦІЙНО. Таке головне тимчасове  обмеження згідно постанов Кабінету Міністрів України та внутрішніх наказів  нашого підприємства. Все це задля збереження Вашого здоров’я  та  здоров’я персоналу підприємства. Сподіваюсь, Ви з розумінням до цього поставилися і далі будете дотримуватися наших рекомендацій, старатиметесь  по можливості знаходитись вдома заради своєї ж безпеки  і безпеки усіх тих, хто продовжує працювати на забезпечення роботи стратегічних об’єктів.

Дуже Вас прошу, максимально обмежити себе у спілкуванні з оточуючими, в тому числі і з персоналом нашого Товариства. Якщо до Вас під час карантину завітає контролер енергонагляду, то  він, виконуючи своє безпосереднє виробниче завдання,  має спілкуватися з Вами безконтактно.  А саме: за номерами телефонів, що знаходяться в базі даних, вони повідомляють споживачів електроенергії  про надсилання фотографій лічильників засобами електронного зв’язку (ел. пошта, мобільні додатки, Viber контролера ) та про передачу показників (Call-центр, SMS, особистий кабінет АТ «ВОЕ» та ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ», офіційний сайт АТ «ВОЕ» та інші електронні способи передачі інформації). Фотофіксацію лічильників встановлених в багатоповерхівках, а саме на сходових клітинах, та на фасадах будинків проводять  у звичайному режимі з додатковими заходами безпеки.

Що стосується роботи інженерів  ТА з непобутовими споживачами, то вони також повинні  проводити  з Вами роботу дистанційно, застосовуючи, знову ж таки, засоби електронного зв’язку (ел. пошта, мобільні додатки і таке інше) щодо фотофіксації приладів обліку (КОЗО). Планові технічні перевірки непобутових споживачів в період карантину, наголошую, НЕ ПРОВОДЯТЬСЯ  та переносяться на пізніший термін.

Усі працівники енергонагляду проінструктовані щодо нових  правил роботи в умовах карантинного режиму і мають чітко їх дотримуватися задля безпеки споживачів  та власної. Про порушення таких інструкцій нашими контролерами прошу мене повідомляти через прес-групу нашого підприємства, будемо приймати відповідні міри.

Також на дистанційний режим роботи переведено і наш Сервісний центр обслуговування клієнтів, що знаходиться у Вінниці на вулиці Соборній. На весь період карантину з усіма своїми споживачами працівники Сервісного центру контактуватимуть через телефонний, електронний зв’язок та  дистанційні онлайнсервіси. Усі контакти зазначені на сайті Товариства https://voe.com.ua і знайти їх дуже просто. Віддалено споживач може оформити  також і заяву на приєднання з використанням електронного цифрового підпису.

В цілодобовому режимі та без вихідних продовжує  працювати для Вас Кол-центр АТ «Вінницяобленерго». Працівники Кол-центру звикли працювати зі споживачами дистанційно в телефонному режимі. Нині, в умовах карантинних заходів, це стало ще більш актуально. Щодоби до Кол-центру надходить велика кількість  телефонних дзвінків. Кожний з них фіксується і опрацьовується операторами. Так, наприклад, 23 березня  було  прийнято та опрацьовано 1457 звернень від споживачів електроенергії, 24 березня – 1011, 25 березня – 957, 26 березня – майже 1 тисяча.

Якщо Вас хвилюють питання, зокрема,  причини відсутності електроенергії, розміру тарифів на розподіл електроенергії, порядок підключення до електромереж, порядок обслуговування і ремонту приладів обліку електроенергії та інші, що стосуються електроспоживання, звертайтеся, будь ласка, до Кол-центру, а його працівники оперативно направлять будь-яку інформацію до відповідних служб обленерго.  

Ну, і не можу не сказати про роботу наших технічних служб, на плечі яких ліг найбільш відповідальний обсяг робіт в нинішніх умовах праці.  Технічний персонал, який задіяний в експлуатації електрообладнання як у Вінниці, так і в районах області,  працює згідно регламенту. Усі оперативно виїзні та ремонтні бригади сумлінно виконують свої безпосередні виробничі завдання, залучаючи до цього необхідні технічні засоби і транспорт. За це  їм велика подяка. Частина технічного офісного персоналу за виробничою необхідністю також знаходиться на робочих місцях, частина – у доступі на віддаленій дистанційній роботі згідно мого наказу, який видано у зв’язку з нинішніми карантинними умовами. Це, переважно працівники, які не задіяні в оперативному виробничому процесі, наприклад, інженери відділу з підготовки технічних умов, групи режимів тощо. Але їх праця також впливає на спільний колективний результат роботи. 

Основна задача технічного персоналу була і залишається - безперервне забезпечення електроенергією населення міста Вінниці та області. Вдень і вночі, за будь-яких умов, у вінничан має бути світло! Як ніколи посилена увага до усіх випадків знеструмлення,  ретельно відслідковуємо і максимально швидко та оперативно реагуємо виїздами на аварійні виклики та їх усунення. Особливий акцент – на медичні установи та їх безперервне забезпечення електроенергією.

З усіма працівниками персоналу АТ «Вінницяобленерго» проведено відповідну профілактичну роботу щодо захисту здоров’я під час виконання професійно-виробничих  завдань.  Більшості видано захисні маски та дезінфікуючи засоби гігієни. В приміщеннях усіх наших структурних одиниць проводиться щоденна і ретельна дезінфекція.

Шановні вінничани! Непроста нині ситуація. Опинившись в одному, як мовиться човні, під назвою планета – Земля,  маємо спільно подолати ненависний коронавірус. Ми все спільно здолаємо! Вірю в силу духу кожного з вас, дякую за вашу розсудливість та розуміння реальних подій. Бережіть себе! Будьте більш уважними до людей похилого віку, які нині в групі ризику. Дотримуйтесь, будь ласка, простих і елементарних правил безпеки та прислухайтесь до усіх порад. Це чи не головна пілюля від небажаних наслідків. А ще до того додайте хоч трохи добра, любові, поваги один до одного і оптимізму. Все обов’язково буде добре! Здоров’я Вам, шановні, та усіх благ!

З повагою  Андрій Поліщук.

Енергетика Онлайн
Особистий кабінет АТ "Вінницяобленерго"
Список електропостачальників
Передати покази лічильника
Способи передачі показів
Кол-центр
ПАТ "Вінницягаз"
IНФОРМАЦIЙНО- КОНСУЛЬТАЦIЙНИЙ ЦЕНТР
Телефон довіри
Як отримати субсидію?
УЧБОВИЙ ЦЕНТР
Структурні одиниці
Музей
Інтегрована система менеджменту
Охорона праці
Реформа енергоринку
Доступ до публічної інформації