Порядок подання та розгляду звернень/скарг/претензій

Подання звернень/скарг/претензій

ПАТ «Вінницяобленерго» розглядає звернення/скарги/претензії споживачів відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Правил роздрібного ринку електричної енергії,  вимог Кодексу систем розподілу. 

Звернення/скарга/претензія може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне). Звернення може бути усним чи письмовим.

Форми подання звернень

  • Поштою і електронною поштою в районні і міський структурні підрозділи ПАТ «Вінницяобленерго»:  адреси за посиланням
  • Поштою і електронною поштою в ПАТ «Вінницяобленерго»: вул. Магістратська, 2, м. Вінниця, Україна, 21050; Е-:[email protected]
  • На особистому прийомі керівників згідно з графіком прийому за посиланням
  • Телефоном: 0 (800) 217-217
  • На сайті ПАТ «Вінницяобленерго» за посиланням
  • За допомогою мобільного додатку «Енергетика Онлайн» за посиланням

Основні вимоги до звернення

  • У зверненні/скарзі/претензії має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання споживача, викладено суть порушеного питання. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (якщо колективне – заявниками) із зазначенням дати.
  • В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним.

Анонімні листи, відповідно до закону України «Про звернення громадян», розгляду не підлягають.

Терміни розгляду звернень

  • Усі звернення/скарги/претензії реєструються і розглядаються в найкоротший строк, але не більше 30 календарних днів з дати отримання звернення/скарги/претензії, якщо менший строк розгляду не встановлено чинним законодавством. Якщо під час розгляду звернення /скарги/ претензії необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу обліку, строк розгляду може бути продовжено з установленням необхідного строку для розгляду, про що повідомляється особа, яка подала звернення/скаргу/ претензію . При цьому загальний строк розгляду не може перевищувати 45 днів.
  • Звернення/скарги/ претензії щодо перевірки правильності рахунку за послуги з розподілу електричної енергії розглядаються у строк до 5 робочих днів з дня отримання такого звернення.
  • Звернення/скарги/претензії щодо якості електричної енергії  розглядаються протягом 15 днів з дня отримання , а у разі проведення вимірювань параметрів якості електричної енергії в точці розподілу споживача  – протягом 30 днів.  Споживач за письмовою згодою ПАТ «Вінницяобленерго» має право організувати проведення таких вимірювань, при цьому проводити вимірювання може організація, яка має відповідні повноваження або дозволи.
Поділитись: