![АТ «Вінницяобленерго» – personal account, transmit meter readings, call center 0 (800) 217-217 Нарада з питань покращення якості надання послуги зі стандартного приєднання._0](/sites/default/files/styles/420x/public/2021-12/260437191_1872199486298035_1247889326017192315_n.jpg?itok=haUWZZll)
Нарада з питань покращення якості надання послуги зі стандартного приєднання.
В управлінні Товариства проведено виробничу нараду з представниками обраних на конкурсній основі підрядних організацій, що задіяні у виконанні будівельно-монтажних робіт. Нараду провів директор сервісного центру АТ «Вінницяобленерго» Олег Казьмірук. З його слів, мета заходу – покращення якості та пришвидшення термінів надання послуги зі стандартного приєднання замовників до електричних мереж обленерго.
- Така зустріч – це виробнича необхідність. Ми змогли обговорити низку важливих для нас питань, що пов’язані з належною організацією робіт вказаного напрямку. Насамперед, спільно проаналізували та обмінялися думками щодо співпраці з персоналом Товариства для пришвидшення виконання будівельно-монтажних робіт і проблематики перешкоджання у їх виконанні зі сторони третіх осіб. Важливим для нас було і обговорення моментів, які пов’язані з епідеміологічною ситуацією і обмеженнями «червоної зони» і що суттєво впливає на терміни надання послуги з реалізації стандартних приєднань, - прокоментував подію Олег Казьмірук.
Також під час наради відбулась презентація нових типів обладнання та видів продукції, які запропоновані для використання у процесі будівельно-монтажних робіт.