News
АТ «Вінницяобленерго» – personal account, transmit meter readings, call center 0 (800) 217-217 Споживачі все активніше користуються сучасними онлайн-сервісами._0

Споживачі все активніше користуються сучасними онлайн-сервісами.

08 November 2021
Про це свідчать результати нещодавнього прийому показів приладів обліку електроенергії за жовтень. Він тривав з 30 жовтня по 3 листопада. У лідерах - чат бот VIBER. 79 401 побутових споживачів передали у месенджерах дані своїх лічильників. «Особистий кабінет споживача» став зручним цього разу для 42 799 вінничан. Також не поступаються у кількості прийняття показів й інші онлайн-сервіси, зокрема, сторінка на сайті АТ «Вінницяобленерго» без реєстрації ( 32 820), TELEGRAM - канал (7 688), мобільний додаток для Android (7 832).
Майже 8 тисяч споживачів передали покази за допомогою SMS-повідомлень.
Разом з тим, чимало споживачів і надалі продовжують користуватися послугами операторів кол-центру АТ «Вінницяобленерго». Так, наприклад, з 30.10 по 03.11 кол-центром опрацьовано 24 665 дзвінків, з яких переважна кількість - 19 939 дзвінків (81%) - саме з тематики «Зчитування та передача показів лічильника». Тож, цього разу операторами прийнято 26 976 показів лічильника від побутових споживачів, а також 45 880 показів - внесено споживачами у голосовому меню Кол-центру.
Шановні споживачі, віддавайте перевагу сучасним онлайн-сервісам, адже це і швидко, і зручно!
Share: