News
АТ «Вінницяобленерго» – personal account, transmit meter readings, call center 0 (800) 217-217  Чому у мене немає світла, а в сусідньому будинку є?!_0

Чому у мене немає світла, а в сусідньому будинку є?!

03 November 2023

Справедливих відключень не може бути, саме по собі відключення - це не справедливо…

Наші мережі будувалися для мирного часу і їх конфігурація сьогодні, в більшості випадків, не дозволяє відокремити об’єкти критичної інфраструктури (котельню, тепловий пункт, лікарню тощо) від побутового споживача.

Саме тому ми іноді бачимо, що в будинку навпроти є світло, а у нас немає…

На сьогодні вже є окремі приклади зміни конфігурації мереж, тобто фактично побудови окремих ліній для живлення об’єктів критичної інфраструктури. От це і є один із шляхів зробити відключення «справедливішими».

Однак, перш за все, ми просимо вас визнати необхідність і, на жаль, невідворотність відключень. І це передбачає високий рівень довіри до дій енергетиків.

Таку довіру навряд чи можна підтримувати в умовах постійного звинувачення обленерго та Укренерго в якихось фейкових злодіяннях, як то Експорт чи, зовсім маразматичний вкид про блоки АЕС, які при величезному дефіциті в енергосистемі включили зарано чим їх нібито пошкодили….

У нас загальна війна, однак у кожного свій фронт. Розхитувати енергетичну ситуацію іноді явно провокаційними заявами – зараз вкрай неприйнятно.

Тільки об’єднане суспільство здатне перемогти!!!

Share: