News
АТ «Вінницяобленерго» – personal account, transmit meter readings, call center 0 (800) 217-217 Голосове меню багато чого Вам розкаже._0

Голосове меню багато чого Вам розкаже.

13 February 2024

Якщо подзвонити до Колл-центру АТ «Вінницяобленерго», ви потрапляєте до голосового меню самообслуговування, де ви можете знайти відповіді на питання без з’єднання з оператором.

Воно в автоматичному режимі відтворює попередньо записані аудіозаписи з таких питань:

⚫️ інформація щодо цін (тарифів);

⚫️процедура підключення до мережі;

⚫️ правила розгляду скарг споживачів та спорів;

⚫️сповіщення абонентів про заплановані перерви в електропостачанні та приблизний час відновлення електропостачання; сповіщення абонентів про аварію та приблизний час відновлення електропостачання;

⚫️ інформування абонентів щодо процесу обробки їх заяв на обслуговування;

⚫️графік роботи Товариства тощо.

❗️Для випадків виникнення аварійної ситуації, а саме провал напруги, перенапруга, відсутність електропостачання, відсутність однієї фази у споживачів з трьохфазною схемою живлення, у голосовому меню реалізована можливість швидкого з’єднання з оператором.

✅️У голосовому меню самообслуговування є можливість передати покази лічильників без з’єднання з оператором, просто необхідно ввести свій особовий рахунок та показники.

Та ми нагадуємо, що найзручнішими сервісами у користуванні є чат-боти:

Viber http://vb.voe.com.ua

Telegram http://t.me/pat_voe_bot

🟢Саме у чат-ботах ми інформуємо своїх споживачів про планові та аварійні відключення.

🔵За допомогою чат-ботів можна подати свої фактичні покази лічильника з доданням фото лічильника, подати заявку на корегування показів у разі їх невідповідності, повідомити про відсутність напруги за вашою адресою, повідомити про проблеми з лічильником, а також задати будь-яке інше питання.

🟠Чат-боти обов’язково повідомлять вас про результат розгляду вашого звернення.

Завжди готові допомогти кожному споживачеві!

Ваше АТ "Вінницяобленерго" ❤️

Share: