Голосове меню багато чого Вам розкаже.
Якщо подзвонити до Колл-центру АТ «Вінницяобленерго», ви потрапляєте до голосового меню самообслуговування, де ви можете знайти відповіді на питання без з’єднання з оператором.
Воно в автоматичному режимі відтворює попередньо записані аудіозаписи з таких питань:
інформація щодо цін (тарифів);
процедура підключення до мережі;
правила розгляду скарг споживачів та спорів;
сповіщення абонентів про заплановані перерви в електропостачанні та приблизний час відновлення електропостачання; сповіщення абонентів про аварію та приблизний час відновлення електропостачання;
інформування абонентів щодо процесу обробки їх заяв на обслуговування;
графік роботи Товариства тощо.
Для випадків виникнення аварійної ситуації, а саме провал напруги, перенапруга, відсутність електропостачання, відсутність однієї фази у споживачів з трьохфазною схемою живлення, у голосовому меню реалізована можливість швидкого з’єднання з оператором.
У голосовому меню самообслуговування є можливість передати покази лічильників без з’єднання з оператором, просто необхідно ввести свій особовий рахунок та показники.
Та ми нагадуємо, що найзручнішими сервісами у користуванні є чат-боти:
Viber http://vb.voe.com.ua
Telegram http://t.me/pat_voe_bot
Саме у чат-ботах ми інформуємо своїх споживачів про планові та аварійні відключення.
За допомогою чат-ботів можна подати свої фактичні покази лічильника з доданням фото лічильника, подати заявку на корегування показів у разі їх невідповідності, повідомити про відсутність напруги за вашою адресою, повідомити про проблеми з лічильником, а також задати будь-яке інше питання.
Чат-боти обов’язково повідомлять вас про результат розгляду вашого звернення.
Завжди готові допомогти кожному споживачеві!