News
АТ «Вінницяобленерго» – personal account, transmit meter readings, call center 0 (800) 217-217 Про наш Кол-центр._0

Про наш Кол-центр.

01 November 2023

Кол-центр АТ "Вінницяобленерго" функціонує з березня 2014 року.

Звернувшись до Кол-центру, Ви завжди отримаєте інформацію з наступних питань:

🔹 якість та надійність електропостачання;

🔸 інформація щодо тарифів на розподіл електроенергії;

🔹 порядок підключення до електромереж;

🔸 порядок обслуговування і ремонту приладів обліку електроенергії;

🔹 зчитування та передача показів приладів обліку;

🔸 надання іншої довідкової інформації.

Окрім прийому телефонних дзвінків, оператори Кол-центру також проводять:

🔹обробку звернень з особистого кабінету, офіційного сайту Товариства та електронної пошти;

🔸 роз’яснення щодо користування чат-ботами Viber та Telegram;

🔹зворотній зв’язок зі споживачами за результатами виконання їх звернень тощо.

Постійно на зв’язку зі споживачами голосове меню самообслуговування Кол-центру з відповідями на поширені питання навіть без участі оператора, а саме:

🔸 інформування щодо планових та аварійних вимкнень;

🔹 передача показів приладів обліку в автоматичному режимі;

🔸 інформація щодо приєднання до електричних мереж;

🔹 інформація щодо тарифів на розподіл електроенергії;

🔸 інформування споживачів щодо процесу обробки їх звернень тощо.

Інформаційно-консультаційні послуги надаються Кол-центром цілодобово без вихідних за єдиним телефонним номером 📲📞 (0) 800 217 217 (дзвінки безкоштовно на території України та з мобільного), або ☎️📞(0432) 65 95 95 (дзвінки оплачуються згідно діючих тарифів міського чи міжміського зв’язку).

Share: