![АТ «Вінницяобленерго» – personal account, transmit meter readings, call center 0 (800) 217-217 ПРО ЗВЕРНЕННЯ СПОЖИВАЧІВ_0](/sites/default/files/styles/420x/public/2023-09/photo.jpg?itok=XAadNIUC)
ПРО ЗВЕРНЕННЯ СПОЖИВАЧІВ
Дорогі наші споживачі електричної енергії!
АТ "ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО" завжди поруч та готове допомогти у вирішені ваших питань цілодобово.
Кожен із Вас має право звернутись до ТОВАРИСТВА зі зверненням/скаргою/претензією, щодо усунення порушення та відновлення його прав і законних інтересів.
Звернення (скаргу/претензію) можна подати:
• Звичайною та електронною поштою в районні структурні підрозділи АТ "ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО" або до ТОВАРИСТВА.
• На особистому прийомі керівників згідно з графіком прийому;
• Подзвонивши в Call-центр:
0-800-217-217 (дзвінки безкоштовно на території України та з мобільного),
(0432) 65-95-95 (дзвінки оплачуються згідно діючих тарифів міського чи міжміського зв’язку).
• На сайті АТ «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО».
Коли наші працівники отримують від вас звернення, вони реєструють його. Зареєстроване звернення відразу розглядається керівництвом відповідної дирекції ТОВАРИСТВА та направляється у відповідну структурну одиницю ТОВАРИСТВА для вирішення питання по суті. Потім - в Інформаційно-консультаційний центр для достеменного вивчення.
Ми Постійно тримаємо зворотній зв'язок з нашими споживачами.
Після розгляду - відправляємо письмову відповідь.
А потім, у режимі телефонного опитування, завжди отримуємо підтвердження усунення порушень викладених в зверненнях.
Із турботою про вас АТ "ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО"