News
АТ «Вінницяобленерго» – personal account, transmit meter readings, call center 0 (800) 217-217  ПРО ЗВЕРНЕННЯ СПОЖИВАЧІВ_0

ПРО ЗВЕРНЕННЯ СПОЖИВАЧІВ

12 September 2023

Дорогі наші споживачі електричної енергії!

АТ "ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО" завжди поруч та готове допомогти у вирішені ваших питань цілодобово.

Кожен із Вас має право звернутись до ТОВАРИСТВА зі зверненням/скаргою/претензією, щодо усунення порушення та відновлення його прав і законних інтересів.

Звернення (скаргу/претензію) можна подати:

• Звичайною та електронною поштою в районні структурні підрозділи АТ "ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО" або до ТОВАРИСТВА.

• На особистому прийомі керівників згідно з графіком прийому;

• Подзвонивши в Call-центр:

 0-800-217-217 (дзвінки безкоштовно на території України та з мобільного),

 (0432) 65-95-95 (дзвінки оплачуються згідно діючих тарифів міського чи міжміського зв’язку).

• На сайті АТ «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО».

Коли наші працівники отримують від вас звернення, вони реєструють його. Зареєстроване звернення відразу розглядається керівництвом відповідної дирекції ТОВАРИСТВА та направляється у відповідну структурну одиницю ТОВАРИСТВА для вирішення питання по суті. Потім -  в Інформаційно-консультаційний центр  для достеменного вивчення.

Ми Постійно тримаємо зворотній зв'язок з нашими споживачами.

Після розгляду - відправляємо письмову відповідь.

А потім, у режимі телефонного опитування, завжди отримуємо підтвердження усунення порушень викладених в зверненнях.

Із турботою про вас АТ "ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО"

Share: