![АТ «Вінницяобленерго» – personal account, transmit meter readings, call center 0 (800) 217-217 Продовжуємо обслуговувати споживачів дистанційно._0](/sites/default/files/styles/420x/public/2021-04/172692871_279875163614266_812553812650378381_n.jpg?itok=4SBkIdga)
Продовжуємо обслуговувати споживачів дистанційно.
13 April 2021
У зв’язку з дією карантину і встановлені через це відповідні обмеження з метою запобігання розповсюдженню гострої респіраторної хвороби COVID-19, АТ «Вінницяобленерго» продовжує працювати зі споживачами дистанційно.
Для цього задіяні зручні способи і доступні онлайн сервіси.
Кожен вказаний на сайті Товариства:
Також працівники АТ «Вінницяобленерго» готові до спілкування зі споживачами і в телефонному режимі:
- цілодобовий зв’язок з Кол-центром - 0 (800) 217-217; (0432) 65-95-95;
- адміністратор управління Товариства - (0432) 52-50-85;
- Сервісний центр обслуговування клієнтів – (0432) 65-96-83, (0432) 65-96-85, (0432) 65-95-86.
Усі обмежувальні заходи спрямовано заради безпеки та збереження здоров’я кожного споживача, так і персоналу Товариства.
Прохання дотримуватись їх і будьмо здорові!