News
АТ «Вінницяобленерго» – personal account, transmit meter readings, call center 0 (800) 217-217 Що робити, якщо електричний лічильник перестав працювати? _0

Що робити, якщо електричний лічильник перестав працювати?

11 June 2024

Друзі, у разі поломки приладу обліку слід одразу нас про це проінформувати. В АТ «Вінницяобленерго» для цього створені прості та зручні сервіси. Вони дозволяють швидко передати інформацію про проблеми з лічильником та оперативно отримати допомогу.
 
Причини несправності електролічильників можуть бути різні: фізичні (навмисні або випадкові) пошкодження, заводський брак, ослаблення контактів, фізична зношеність тощо. Разом з поломкою приладу обліку у споживачів може навіть зникати світло.
 
Часто вихід з ладу приладу обліку не супроводжується зупинкою електропостачання. У такому випадку ознаками, що вказують на несправність, можуть бути: відсутність будь-якої індикації на табло приладу, відсутність у показах лічильника даних спожитої електроенергії (прилад зупинився), нетипово великі покази споживання тощо.
Ми застерігаємо споживачів від самостійного ремонту електролічильника.
 
Також не слід приховувати факт зупинки приладу обліку від оператора системи розподілу та передавати неправдиві покази власного споживання.
Як повідомити АТ «Вінницяобленерго» про несправність лічильника:
 
* оформити заявку у чат-ботах Viber http://vb.voe.com.ua та Telegram. (Мої рахунки - Повідомити про проблему - Не працює лічильник);
 відправити заявку в особистому кабінеті споживача;
 *зателефонувати у кол-центр Товариства за номерами (0432) 65-95-95 (для стаціонарних телефонів), 0800-217-217.
 *оформити заявку на сайті Товариства у розділі «Онлайн-звернення».

Share: