News
АТ «Вінницяобленерго» – personal account, transmit meter readings, call center 0 (800) 217-217 ВІДПОВІДАЄМО НА ПИТАННЯ: Чому відключення повинно бути до 4 годин, а в мене не було світла 7 годин?_0

ВІДПОВІДАЄМО НА ПИТАННЯ: Чому відключення повинно бути до 4 годин, а в мене не було світла 7 годин?

22 May 2024

Рішення щодо підключення споживачів ухвалює НЕК «Укренерго». Тільки після отримання команди від регіонального диспетчера НЕК «Укренерго» оператори системи розподілу (обленерго) можуть відновити розподіл електричної енергії, тобто включити споживачів.

Керівники Операторів системи розподілу (обленерго) несуть відповідальність за невиконання, невчасне виконання команд згідно чинного законодавства України.

 Якщо відключення тривало більше, ніж очікувалося, це свідчить про те, що дефіцит електричної енергії зберігався.


Диспетчер НЕК «Укренерго» у себе на екрані монітора не бачить конкретних споживачів чи якісь заклади або установи.

 Він бачить обсяг споживання у мегаватах по всій країні або у конкретному регіоні.


Якщо потрібно стабілізувати енергосистему країни, про це рішення повідомляють всіх Операторів системи розподілу (в т.ч. АТ «Вінницяобленерго»), і відбувається відключення.

Детальне роз'яснення щодо графіків та їх застосування читайте за посиланням:

https://www.facebook.com/vinoblenergo/posts/777804647669355

Подивитись свою чергу можна тут:

https://www.voe.com.ua/hrafik-pohodynnykh-vidklyuchenedited 12:09

Share: