Є питання? Вирішуйте їх не виходячи з дому!
Viber
Telegram
можуть проінформувати вас про планові та аварійні відключення;
за допомогою чат-ботів можна надати фактичні покази лічильника з фото;
подати заявку на корегування показів у разі їх невідповідності;
повідомити про відсутність напруги за вашою адресою;
повідомити про проблеми з лічильником, а також задати будь-яке інше питання;
Чат-боти обов’язково повідомлять вас про результат розгляду вашого звернення.
Також радимо користуватися побутовим і юридичнм споживачам "Особистим кабінетом".
Через "Особистий кабінет" можна:
надавати покази лічильника;
здійснювати управління особовими рахунками (кількість рахунків необмежена);
контролювати стан рахунків та оплатити їх в один клік;
отримати інформацію про планові та аварійні відключення електроенергії за адресою обраного особового рахунку;
подати онлайн-заяву на укладення договору про надання послуг з розподілу електричної енергії;
подати онлайн-заяву на приєднання до електричних мереж.
Реєстрація в "Особистому кабінеті" надзвичайно легка. Просто переходьте за посиланням:
Якщо у вас є запитання до АТ "Вінницяобленерго", залишайте їх за посиланням на офіційному сайті:
https://www.voe.com.ua/onlayn-zvernennya
Ми оперативно надамо Вам відповідь на них (прохання обов’язково вказувати свій контактний телефон та електронну пошту для зворотнього зв’язку).