News

12.03.2014 року відбулося відкрите розширене засідання Дирекції ПАТ «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО»

14 March 2014

12.03.2014 року відбулося відкрите розширене засідання Дирекції ПАТ «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО», на якому були присутні директори всіх структурних підрозділів Товариства. Метою проведення засідання було ознайомлення директорів та представників структурних одиниць Товариства з інформацією про результати роботи Товариства за 2013 рік та діяльність таких підрозділів як «Кол-центр» та «ІКЦ» (Інформаційно-консультаційний центр).

З питань результатів роботи Товариства за 2013 рік було зазначено, що виручка від реалізації у 2013 році склала 1 259 760 тис. грн., що на 0,3 % вище запланованого показника. Процент оплати споживачами використаної електроенергії склав 100,25% а розрахунки з ДП «Енергоринку» за куповану електроенергію склали у 2013 році 103%. Чистий прибуток ПАТ «Вінницяобленерго» у 2013 році склав 63 886 тис.грн. Виконання інвестиційної програми у звітному році - 101,2 %, що складає 81,144 млн.грн. Інвестиційною програмою на 2014 рік передбачено виконання заходів на загальну суму 68,9 млн.грн.

Висвітлюючи діяльність «ІКЦ» зазначалось, що у 2013 році найбільша кількість консультацій надавалась з питань надійності електропостачання, перевірки розрахунків за спожиту електроенергію, застосування тарифів, відключення споживачів від електропостачання та приєднання до електричних мереж електроустановок. Для вирішення спірних питань у 2013 році проведено 18 засідань комісії «ІКЦ». 

Водночас, особлива увага приділяється дотриманню термінів надання інформації СО на запити «ІКЦ» та проведенню організаційно-технічних заходів по усуненню недоліків роботи з метою врегулювання відносин із споживачами та попередження порушень з боку Товариства. 

Також було всіх поінформовано, що у березні розпочав функціонувати новий структурний підрозділ Товариства – «Кол-центр», в якому цілодобово спеціалісти ПАТ «Вінницяобленерго» надаватимуть консультації споживачам електроенергії Вінницької області. Зокрема, звернувшись до Колу-центру, вони в зручний для себе спосіб (за участю оператора або автоматичному режимі за допомогою меню самообслуговування) можуть отримати інформацію щодо причин та строків планових і аварійних вимкнень електропостачання, інформацію по рахунках та стану заборгованості, отримати консультації щодо діючих тарифів, норми споживання, наявності пільг і субсидій та порядку їх надання, видачі технічних умов та встановлення і ремонту обладнання. 

Share: