![АТ «Вінницяобленерго» – personal account, transmit meter readings, call center 0 (800) 217-217 Послуги нашого Кол-центру_0](/sites/default/files/styles/420x/public/2024-04/c1056d2d-e250-4956-ada5-116f605db901.jpg?itok=n_lUe-v3)
Послуги нашого Кол-центру
З 2014 року, із дня-у-день та без вихідних, а це 24/7, працюють оператори нашого Кол-центру. Звернувшись до них, Ви завжди отримаєте вичерпну інформацію з наступних питань:
причин відсутності електроенергії;
розміру діючих тарифів на розподіл електроенергії;
порядку підключення до електромереж;
порядку обслуговування і ремонту приладів обліку електроенергії;
питань зчитування і передачі показів лічильників;
інших питань з електроспоживання.
Також працівникам нашого Кол-центру Ви можете повідомити:
про аварійну ситуацію (відсутність електропостачання, пошкодження обладнання електричних мереж, відхилення рівня напруги від допустимих меж);
про невідповідність показів лічильника у рахунку за спожиту електроенергію;
про непрацездатність приладів обліку електричної енергії;
про розкрадання електричної енергії або енергообладнання АТ "Вінницяобленерго" тощо.
Інформаційно-консультаційні послуги надаються Кол-центром цілодобово за телефонними номерами (0) 800 217 217 (дзвінки безкоштовно на території України та з мобільного), або (0432) 65 95 95 (дзвінки оплачуються згідно діючих тарифів міського чи міжміського зв’язку). Звернення можна надсилати на електронну скриньку кол-центру: [email protected].
Працюємо для Вас!