![АТ «Вінницяобленерго» – personal account, transmit meter readings, call center 0 (800) 217-217 Як повідомити про аварійну ситуацію?_0](/sites/default/files/styles/420x/public/2024-07/0.jpg?itok=z-cMzG13)
Як повідомити про аварійну ситуацію?
15 July 2024
Дізнатися про причину тимчасової перерви в електропостачанні за своєю адресою та орієнтовний час відновлення електропостачання ви можете за допомогою:
кол-центру (0432) 65-95-95 та 0800-217-217;
особистого кабінету «E-Svitlo»
мобільного додатку «E-Svitlo ВІННИЦЯ»
Споживачів, які залишилися без електропостачання, просимо повідомляти про проблеми в мережах за допомогою наших сервісів:
за телефонами кол-центру (0432) 65-95-95 та 0800-217-217;
Viber-бот
Telegram-бот
форми зворотного зв’язку на сайті
Способи інформування споживачів щодо перерв в електропостачанні:
мобільний додаток «E-Svitlo ВІННИЦЯ»;
електронна пошта.