Новини
АТ «Вінницяобленерго» – особистий кабінет, передати покази лічильника, кол-центр 0 (800) 217-217 Як повідомити про аварійну ситуацію?_0

Як повідомити про аварійну ситуацію?

15 липня 2024

Дізнатися про причину тимчасової перерви в електропостачанні за своєю адресою та орієнтовний час відновлення електропостачання ви можете за допомогою:

🔸 кол-центру (0432) 65-95-95 та 0800-217-217;

🔸офіційного сайту 

🔸 особистого кабінету «E-Svitlo» 

🔸мобільного додатку «E-Svitlo ВІННИЦЯ»

🔸Viber-бoт

🔸Telegram-бот 

Споживачів, які залишилися без електропостачання, просимо повідомляти про проблеми в мережах за допомогою наших сервісів:

🔸 за телефонами кол-центру (0432) 65-95-95 та 0800-217-217;

🔸особистого кабінету E-Svitlo 

🔸 Viber-бот 

🔸 Telegram-бот 

🔸форми зворотного зв’язку на сайті 

🔸електронної пошти кол-центру 

Способи інформування споживачів щодо перерв в електропостачанні:

📣Viber-бот 

📣Telegram-бот 

📣особистий кабінет «E-Svitlo» 

📣 мобільний додаток «E-Svitlo ВІННИЦЯ»;

📣 електронна пошта.

Поділитись: