Оновлення сервісу для юридичних споживачів.
26 серпня 2020
Шановні юридичні споживачі Вінницької області!
Для Вас запрацював оновлений особистий кабінет, який також доступний з сайту компанії.
Відтепер даний веб-сервіс значно зручніший і комфортніший для Вашого користування. Нині він об’єднує послуги постачальної та розподільчої компаній, а окремі вкладки "Постачальник" і "Оператор системи розподілу" допоможуть Вам віднайти необхідну інформацію. Так, аби переглянути особовий рахунок вкладки "Оператор системи розподілу" необхідно звернутися до розподільчої компанії. Після того на Вашу електрону адресу, що вказана в додатковій угоді, надійде код активації.
Також більш доступними для Вас стали:
- персональна і фінансова інформація,
- передача показів лічильника електричної енергії,
- перелік приладів обліку,
- платежі та інша інформація по постачальнику,
«Оновлюючи особистий кабінет юридичного споживача, ми ставили за мету зробити його значно мобільнішим і якіснішим. Дистанційне обслуговування клієнтів – це дуже важливо і воно має бути доступним в будь-який час доби, простим і комфортним у користуванні. Сучасна людина не повинна витрачати час у чергах, щоб оплатити рахунки за електроенергію. Для того давно існує така зручна штука, як особистий кабінет споживача і тепер його оновлена версія. Тож користуйтеся на здоров’я та економте свій час», - радить генеральний директор Товариства Андрій Поліщук.
Зауважимо, що користувачам попередього онлайн-кабінету юридичного споживача АТ "Вінницяобленерго", перереєстровуватися не потрібно. При вході до нового сервісу необхідно лише ввести свій логін і пароль.
Ми завжди раді працювати для Вас!