Новини
АТ «Вінницяобленерго» – особистий кабінет, передати покази лічильника, кол-центр 0 (800) 217-217 Сьогодні - останній день подання показів електролічильника за лютий_0

Сьогодні - останній день подання показів електролічильника за лютий

03 березня 2021
Сьогодні, 3 березня, останній день подання показів приладів обліку електроенергії за лютий і разом з тим - шанс отримати коштовний приз від АТ «Вінницяобленерго».
Шановні споживачі, тож поспішіть передати покази онлайн і не забудьте прикріпити до них фотофіксацію електролічильника, що є обов’язковою умовою конкурсу «Сучасний споживач-2021».
Повідомте про це своїм знайомим та близьким. Допоможіть старшим людям встановити на телефони чат-боти. Потурбуйтеся про їх час та здоров’я!
Карантин змусив усіх інакшим поглядом подивитись навколо. Побачили те, що не помічали, зробили те, на що бракувало часу, а головне – почали цінувати комфорт та безпеку. Ми вже не уявляємо життя без смартфону. Онлайн робимо уроки, по відеозв’язку спілкуємося з рідними. Все це маємо й користуємось завдяки електроенергії. Без неї сучасне життя не уявити. Але за неї теж треба платити.
Саме для зручності споживачів АТ «Вінницяобленерго» рік тому вдосконалило свої сервіси. Зважаючи на існуючу епідеміологічну ситуацію та максимально враховуючи пропозиції вінничан компанія вдосконалила систему передачі показів лічильників.
Основними каналами передачі показів за спожиту електроенергію стали чат-боти в найпопулярніших месенджерах Viber та Telegram .
Вінничани швидко зрозуміли легкість та зручність користування цими каналами та за рік кількість їх користувачів сягнула 150 000.
Для реєстрації в чатах достатньо обрати найзручніший з них, ввести номер мобільного телефону (одноразово) та наприкінці кожного місяця передавати актуальні покази лічильника. Слід пам’ятати, що для коректного нарахування оплати за використану електроенергію необхідно подавати покази лічильників протягом п’яти діб - два останніх дні місяця та перші три дні наступного.
Довела свою ефективність і фотофіксація показів лічильника. Це допомагає уникнути плутанини з рахунками. До того ж, дистанційність їх передачі зменшує ризики зараження інфекційними захворюваннями.
Додатковою перевагою для користувачів чат-ботів стала можливість отримувати завчасну інформацію щодо планових відключень електроенергії, а також оперативні повідомлення щодо причин та термінів усунення аварійних знеструмлень.
Вагомим бонусом від АТ «Вінницяобленерго» стало запровадження системи із матеріального заохочення користувачів онлайн-сервісів. Минулого року було проведено конкурс «Найсумлінніший споживач - 2020», за результатами якого вінниччани отримали 6 смартфонів, 30 поповнень мобільного рахунку та суперприз – планшет.
Цьогоріч протягом трьох місяців (з 1 березня до 31 травня) триватиме конкурс для побутових споживачів «Сучасний споживач - 2021». Щомісяця шляхом жеребкування в рандомному режимі розігруватиметься 2 смартфони. Один з них присуджуватиметься учаснику, який вперше передав покази через сервіси VIBER або TELEGRAM. Другий – учаснику, який скористався даними сервісами протягом трьох поспіль місяців до місяця, коли проводився відбір кандидатів. У фіналі конкурсу серед всіх учасників, які були визнані протягом терміну дії конкурсу, окрім власників смартфонів, розігруватиметься суперприз – планшет.
Дякуємо, що Ви з нами! Бережіть себе! Нехай життя було світлішим!
150939619_2869608986591102_3680403397053047443_o.jpg
Поділитись: