Корегування показів
Якщо покази у рахунку, який Ви отримали, не відповідають фактичним, то необхідно подати заявку на їх корегування.
Як це зробити онлайн?
За допомогою наших зручних електронних сервісів: чат-ботів VIBER і TELEGRAM або на сайті.
В меню сервісів вибираєте розділ:
VIBER: Мої рахунки - Обрати рахунок - Повідомити про проблему - Не вносяться покази (заявка на корегування)
TELEGRAM : Мої рахунки - Обрати рахунок - Повідомити про проблему - Не вносяться покази (заявка на корегування).
В усіх випадках вносите фактичні покази лічильника та завантажуєте для підтвердження фото лічильника із вказаними показниками.
На нашому сайті за посиланням https://counter.voe.com.ua/:
- вибираєте дільницю,
- вносите особовий рахунок,
- вводите фактичні покази лічильника,
- додаєте фото лічильника.
Згідно Вашої заявки проводиться перевірка показів лічильника. Відкореговані дані будуть у платіжному документі вже наступного місяця.