Новини
АТ «Вінницяобленерго» – особистий кабінет, передати покази лічильника, кол-центр 0 (800) 217-217 Про наших найкращих._0

Про наших найкращих.

03 жовтня 2023

Знайомтесь, інженер Кол-центру АТ "Вінницяобленерго" – Наталія Чека. Досвідчена фахівчиня, знавчиня своєї справи, гарна наставниця, чарівна жінка. Працює в Кол-центрі з початку його функціонування, а саме з березня 2014 року.

«Переважна більшість вважає, що оператор Кол-центру обленерго – це людина, яка виключно відповідає на телефонні дзвінки. Однак інформаційна епоха достатньо модифікувала цю професію і оператор Кол-центру нині є головним посередником між АТ «Вінницяобленерго» та його споживачами. Наша Наталія Володимирівна – найпрофесійніша. Вона компетентна у будь-яких питаннях роботи. Завжди доброзичлива, ввічлива. Як відповідальний інженер здійснює прийом вхідних дзвінків, обробку електронних звернень, зворотній зв’язок зі споживачами по результатах виконання їх звернень, забезпечує оперативний обмін інформацією між Кол-центром та структурними одиницями, контролює роботу операторів на зміні, здійснює контроль щодо виконання заявок споживачів тощо. Наталія Чека – душа і спокій нашого колективу, наш особистий психолог. Це людина, яка завжди прийде на допомогу, вислухає, розрадить, підтримає, заспокоїть. Такою вона є і для наших споживачів, з якими легко спілкується, швидко реагує на звернення, грамотно знаходить вихід у нестандартних ситуаціях», - розповіли про свою колегу працівники Кол-центру.

Для самої ж Наталії Чеки її робота це - самореалізація та задоволення від результату, хоч за день доводиться приймати до трьохсот дзвінків з різноманітними питаннями і, переважно, проблемними.

«З чималою кількістю людей спілкуюся за зміну, уважно вислуховую, реагую належним чином, стараюсь заспокоїти, якщо емоційно налаштовані. Все це війна, горе скрізь. Ставлюся з розумінням і знаходжу потрібні слова. Пригадую складну минулорічну осінь та зиму, коли застосовувались заходи обмеження електропостачання. Було особливо складно - фізично й емоційно. Але ми тут всі психологи, все витримали. Дуже допомогла і допомагає налагоджена робота Кол-центру нашим керівником Антоніною Шевченко і наш дружній колектив. Рада, що є його частинкою. В нашій роботі потрібна особлива витримка, спокійна оцінка ситуації, вміння володіти собою, знання та рішучість. Стараюсь справлятися, як власне, і весь наш злагоджений колектив», - поділилася скромна Наталія Чека.

Щира подяка Вам за працю, Наталіє Володимирівно, та усім колегам з Кол-центру!🙏 Здоров’я і витримки на шляху до Перемоги і праці в мирній вільній країні!

Поділитись: