Новини
АТ «Вінницяобленерго» – особистий кабінет, передати покази лічильника, кол-центр 0 (800) 217-217 Про "проблемних" споживачів._0

Про "проблемних" споживачів.

02 серпня 2023

АТ «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО» вживає комплекс заходів, спрямованих на виявлення та зниження нетехнічних втрат електричної енергії. Товариством вже напрацьовано перелік «проблемних» споживачів, як в побутовому, так і в юридичному секторах.

«Проблемний» споживач – це споживач електричної енергії, який постійно порушує свої зобов’язання визначенні підрозділом 5.5. Правил роздрібного ринку електричної енергії. Основним його порушенням є недопуск представників оператора системи розподілу до своєї електроустановки. Це, в свою чергу, дає можливість несанкціоновано споживати електричну енергію за допомогою використання постійного (змінного) магнітного або електричного полів, високочастотних приладів та інших методів впливу на засоби вимірювальної техніки. Відповідно, вищезазначені методи крадіжки електричної енергії є незаконними та в кінцевому результаті призводять до суттєвих нарахувань вартості необлікованої електричної енергії на підставі складених актів про порушення.

Розкрадання електричної енергії не тільки завдають фінансових збитків АТ «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО», але і провокують перерви в електропостачанні, стають причиною перепадів напруги в електромережі. В результаті з ладу може вийти побутова техніка, причому, не тільки у правопорушників, а й у їхніх сусідів. Крім того, протиправні дії можуть призвести до електротравми оточуючих.

АТ «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО» вкотре нагадує, що електрична енергія – це енергія, яка виробляється на об’єктах електроенергетики і є товаром, призначеним для купівлі-продажу. ❗️Та вчергове попереджаємо, що за порушення Правил роздрібного ринку електричної енергії в Україні споживачі несуть адміністративну та кримінальну відповідальність.

У разі володіння інформацією щодо «проблемних» споживачів просимо повідомляти про таких нашому кол-центру за телефонами: (0432) 65-95-95, 0(800) 217-217.

Поділитись: