Новини
АТ «Вінницяобленерго» – особистий кабінет, передати покази лічильника, кол-центр 0 (800) 217-217 Про що інформує особистий кабінет споживача?_0

Про що інформує особистий кабінет споживача?

13 жовтня 2022

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ!

На час дії воєнного стану інформування про планові та аварійні відключення відбувається ЧЕРЕЗ ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ ПОБУТОВОГО та ЮРИДИЧНОГО СПОЖИВАЧА, що на офіційному сайті АТ «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО». Користуйтеся цим зручним мобільним додатком! Це ще й зручна можливість самостійного управління своїм рахунком, адже через особистий кабінет ви можете подавати покази за спожиту електроенергію, сплачувати рахунки, контролювати їх. Про планові та аварійні ремонтні роботи можна також дізнатися за допомогою наших дистанційно-електронних сервісів VIBER, TELEGRAM та у операторів колцентру за номерами телефонів: 0-800-217-217 або (0432) 65-95-95. Дякуємо, що ви з нами!

Поділитись: