Новини
АТ «Вінницяобленерго» – особистий кабінет, передати покази лічильника, кол-центр 0 (800) 217-217 Що робити, коли зникло світло? Куди звертатися?_0

Що робити, коли зникло світло? Куди звертатися?

18 квітня 2024

Найперше, що ми радимо Вам зробити - це перевірити боти Viber і Telegram.

Якщо у Вашому населеному пункті трапитись аварія, повідомлення про це надсилається авторизованим споживачам автоматично. Також там зазначається час коли приблизно живлення буде відновлено.

Щодо можливих планових аварійних відключень. Таке може бути, коли ми запланували виконання ремонтних робіт у наших мережах. Графік можна подивитися на нашому сайті.

Також інформацію можна дізнатися, зателефонувавши на гарячу лінію кол-центру - 0800-217-217.

Крім того, ми надаємо інформацію про відключення до міських та селищних рад. Тому, коли список вулиць з'являтється в офіційному джерелі військової адміністрації, міськради, сільради - йому можна довіряти.

УВАГА! Існує багато телеграм каналів, які поширюють шоковий контент про введення графіків відключень електропостачання. Таким чином вони збирають аудиторію. Часто ця інформація застаріла, або не відповідає дійсності. Будь ласка, звертайтесь до першоджерел!

Якщо диспетчерський центр НЕК "Укренерго" - NPC Ukrenergo дає команду АТ "Вінницяобленерго" на застосування графіків відключень будь-якого виду - ми попереджаємо Вас про це на нашому сайті та мережі фб заздалегідь.

У такому випадку черги можна буде подивитися за посиланням .

Друзі, просимо Вас користуватися лише перевіреними джерелами інформації!

Із турботою про кожного споживача, Ваше АТ "Вінницяобленерго".

Поділитись: