Новини
АТ «Вінницяобленерго» – особистий кабінет, передати покази лічильника, кол-центр 0 (800) 217-217 Скористайтесь нашою послугою!_0

Скористайтесь нашою послугою!

09 квітня 2024

Автоматизована система комерційного обліку електроенергії (АСКОЕ) забезпечує комерційний облік електроенергії (потужності).

Наше Товариство пропонує підприємствам встановлення даної послуги.

Що це дасть?

📍 Забезпечить зручний енергооблік на підприємстві.

📍 Мінімізує ручну працю та виключить вплив будь-яких суб’єктивних чинників у процесі комерційного обліку електричної енергії.

📍 Сприятиме зменшенню витрат підприємства на електроенергію і, як наслідок, забезпечить зниження собівартості його продукції або послуг та підвищення їх конкурентоспроможності.

Дана система є потужним інструментом, що дозволяє впроваджувати політику енергозбереження на підприємстві, точність (коректність) виставлених рахунків, економію часу.

Які переваги та можливості отримує клієнт від використання АСКОЕ при укладенні договірних відносин з АТ "Вінницяобленерго"?

Будучи однією з найбільших енергетичних компаній Вінниччини з багаторічним досвідом роботи, ми цілодобово забезпечуємо якісний та надійний розподіл електричної енергії споживачам. Тому маємо ряд переваг, таких як:

🔸 Автоматичний збір даних комерційного обліку споживання (відпустки) електроенергії по кожній точці (групі) обліку на заданих комерційних інтервалах.

🔸Зберігання параметрів обліку в базі даних.

🔸Забезпечення багатотарифного обліку споживання (відпустки) електроенергії.

🔸Забезпечення контролю за дотриманням лімітів енергоспоживання.

Ми діємо в державних інтересах України, забезпечуючи інформаційну безпеку та цифрове майбутнє України.

Адміністратори нашого Сервісного центру обслуговування клієнтів завжди готові надати вичерпну консультацію, забезпечать прийом документів та подальше оформлення договору про надання послуг оператора автоматизованої системи комерційного обліку електроенергії (АСКОЕ).

Ми дбаємо про своїх споживачів! Наш досвід та ресурси – запорука безпеки та комфорту Вашого підприємства.

Поділитись: