Новини
АТ «Вінницяобленерго» – особистий кабінет, передати покази лічильника, кол-центр 0 (800) 217-217 Як та з якими питаннями звертатися до "Єдиного вікна"?_0

Як та з якими питаннями звертатися до "Єдиного вікна"?

17 січня 2024

✅Якщо Вас цікавлять питання з послуги приєднання електроустановок замовника до мереж оператора системи розподілу (ОСР), послуги оператора автоматизованої системи комерційного обліку електричної енергії (АСКОЕ), послуги щодо підключення та відключення споживачів, повторне підключення споживачів, проведення робіт в охоронній зоні електромереж тощо - звертайтесь до Сервісного Центру обслуговування клієнтів АТ "Вінницяобленерго", який працює за принципом роботи «Єдиного вікна».

Це означає, що як побутові, так і юридичні споживачі в одному місці можуть проконсультуватися з усіх питань надання послуг, які є платними, а також залишити заявку або звернення до будь-якого зі структурних підрозділів обленерго.

Працівники Сервісного Центру завжди відкриті для діалогу з кожним відвідувачем і нададуть консультації максимально щвидко.

З повним переліком платних послуг Сервісного Центру обслуговування клієнтів можна ознайомитися за посиланням.

Більш детальну інформацію щодо конкретної послуги Ви можете отримати в структурних підрозділах АТ "Вінницяобленерго" за місцем надання послуги (СО «Електричні мережі») або у Сервісному Центрі обслуговування клієнтів центрального офісу за адресою:

🔸м. Вiнниця, вул. Соборна, 50, каб. 201, тел: (0432) 65-96-83, (0432) 65-96-85, (0432) 65-95-86.

Графік роботи «Єдиного вікна» Сервісного центру та структурних підрозділів АТ "Вінницяобленерго":

🔸Пн. - Чт. з 8.00 – 17.00, перерва на обід з 12.00 – 12.45;

🔸Пт. - з 8.00 – 15.45, перерва на обід з 12.00 – 12.45;

🔸Субота, неділя - вихідні дні.

Поділитись: