Новини
АТ «Вінницяобленерго» – особистий кабінет, передати покази лічильника, кол-центр 0 (800) 217-217 Якщо раптово зникло світло чи є інші проблеми в електромережі, що робити?_0

Якщо раптово зникло світло чи є інші проблеми в електромережі, що робити?

12 липня 2023

Насамперед, радимо повідомляти про це АТ «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО» за допомогою наших зручних і доступних онлайн-сервісів, що не вимагає ходіння до району електромереж і значно економить час:

🔹 за телефонами кол-центру (0432)65-95-95 і 0800-217-217

🔸особистого кабінету E-Svitlo 

🔹форми зворотнього зв’язку на сайті  

🔸Viber-бот

🔹електронної пошти кол-центру - [email protected]

‼️Просимо максимально використовувати онлайн-сервіси! Це дасть можливість додзвонитися у кол-центр тим споживачам, які не користуються Інтернетом! В разі тимчасової перерви електроживлення, що може статися через аварійні ситуації чи планові роботи, то про точну причину і орієнтовний час відновлення електропостачання без оператора варто також дізнаватися за допомогою наших онлайн-сервісів:

🔸офіційного сайту 

🔹мобільного додатку «E-Svitlo ВІННИЦЯ» 

🔸особистий кабінету «E-Svitlo 

🔹Viber-bot 

🔸Telegram-бот 

Енергетики роблять і робитимуть все можливе для швидкого та якісного відновлення електропостачання у кожній домівці!

🔻Р.S. на картинках – шлях створення заявки у Viber та в особистому кабінеті E-Svitlo з результатом розгляду заявки наприкінці.

Поділитись: