Зворотній зв'язок у новому функціоналі.
Друзі, звертаємо Вашу увагу!
З початку 2024 року з’явився новий функціонал. Він стосується зворотного зв’язку при реєстрації проблем в офіційних чат-ботах Viber та Telegram АТ “ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО”.
Відтепер споживачі будуть детально проінформовані про результати виконання їх звернень.
Також у наших користувачів чат-ботів з’являється можливість підтвердити або відхилити закриття їх звернення щодо відсутності напруги. Тобто, якщо споживач не підтверджує фактичне вирішення його проблеми, заявку буде повернуто на перегляд.
Таким чином, споживачі мають можливість проконтролювати розгляд свого звернення і отримати відповідь на нього у чат-боті. А для АТ “ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО” – зворотній зв’язок зі споживачем щодо відновлення електропостачання надає достовірну інформацію про проблему для якнайшвидшого вирішення питання.