Новини

В березні 2014 року у ПАТ "Вінницяобленерго" розпочне роботу сall-центр

18 жовтня 2013

В березні 2014 року у ПАТ "Вінницяобленерго" розпочне роботу сall-центр. Створення сall-центру спростить процедуру отримання необхідної інформації нашим клієнтам - споживачам електричної енергії.

В телефонному режимі споживачі електричної енергії зможуть подати запит або скаргу, передати покази лічильника або дізнатися про стан особистого рахунку, з`ясувати причину відключення від енергоживлення або ж повідомити про перебої з постачання електроенергії, з`ясувати умови підключення до електричних мереж та оформлення договору.

Для визначення ключових напрямків роботи Товариства з метою покращення обслуговування споживачів електричної енергії усі запити будуть оброблятися аналітичним методом. У разі проблемних питань інформація буде передаватися у відділи за напрямками діяльності для опрацювання та надання відповіді в офіційній формі.

На виконання постанови Національної комісії, що здійснює регулювання у сфері енергетики у Товаристві для створення сall-центру проводяться необхідні організаційно-технічні заходи. По-перше: організована і працює робоча група, яка проводить необхідну підготовчу роботу зі створення сall-центру.

На даному етапі ведеться необхідна робота по створенню нових робочих місць, підбору та навчанню персоналу. У Товаристві створена і успішно працює "Гаряча лінія", яка допомагає нашим клієнтам орієнтуватися у структурі ПАТ "Вінницяобленерго" при виникненні аварійних чи інших проблемних ситуацій та питань.

На 2014 рік заплановано створення програмно-технічного комплексу сall-центру (ПТК КЦ) ПАТ «Вінницяобленерго», який через автоматизований прийом та розподіл телефонних запитів за багатоканальною телефонною лінією, забезпечить більш високий рівень інформаційного обслуговування клієнтів, дасть можливість використовувати для цього технічні можливості, бази даних та інформаційні ресурси диспетчерської, енергозбутової, аварійної та інших служб Товариства, дозволить налагодити високий рівень своєчасного реагування на аварійні ситуації, скарги та заяви громадян, що потребують розгляду в структурних підрозділах ЕК. ПТК КЦ забезпечить надання довідкової інформації згідно з регламентами роботи підприємства та контактного центру, відповідних нормативних документів.

З 2014 р. плануються роботи по створенню геоінформаційної системи (ГІС) об‘єктів енергетики Товариства для Вінницької області. У ГІС буде занесено технічні характеристики та місця розташування трансформаторних підстанцій а також параметри та траси проходження ліній електропередачі. Для доступу споживачів до ГІС, планується впровадження WEB-порталу, який буде розгорнуто на серверах Товариства.

В рамках робіт по підвищенню якості надання послуг з постачання електричної енергії, розробляється веб-сторінка та відповідне програмне забезпечення для реєстрації та публікації інформації щодо планових та аварійних перерв в електропостачанні споживачів всієї області.

Розроблено та впроваджено програмне забезпечення для формування інформації про стан розрахунків з побутовими споживачами електричної енергії, що використовується для формування єдиної квитанції споживачів електроенергії міста Вінниці. А також дозволяє здійснювати розрахунки, отримуючи інформацію про сальдо, нарахування і оплати, субсидію тощо через термінали Вінницької міської ради.

Завдяки цілодобовому режиму роботи, наявності багатоканального телефонного номера та єдиної електронної пошти наші клієнти матимуть змогу невідкладно отримати відповіді на питання, які вимагають вирішення.

Поділитись: